|
Opgradere video memory? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
herognu ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 13-April-2010 Sted: Denmark Status: Offline Point: 374 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 10-Marts-2012 kl. 02:00 |
Hej Alle
Jeg har et gammel hakkebræt af en bærbar: Acer Travelmate 2200. Den har 2GB RAM i, hvilket er maksimum, så der er ikke mere at gøre på det punkt. Den har 64MB video memory, og jeg kunne godt tænke mig at vide, om man kan opgradere den med mere video memory da den er temmelig dårlig til at se video på? På forhånd tak Michael
|
|
![]() |
|
T-Duck ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Online Point: 4057 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Du skal nok ikke regne med det. Da men kører med PCI-E 3x nu om dage. og det der bliver sat i bærbare nu om dage. Men Måske kan du finde et sted der har gamle kort.
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19569 |
![]() |
|
herognu ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 13-April-2010 Sted: Denmark Status: Offline Point: 374 |
Den kunne faktisk sættes til 128MB i stedet for. Jeg ser en del videoer med sport og det har hjulpet. Dejligt at der findes mennesker derude, som gider at sætte sig ind i andre menneskers problemer. Tak for det. ![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |