|
Kan man flytte købte Apps til anden Iphone |
Besvar |
Forfatter | ||
jjdk
Guld medlem Oprettet: 06-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 649 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 12-Marts-2012 kl. 23:09 |
|
Hejsa.
Vi har hidtil haft én Iphone4 i familien, men nu har jeg lige anskaffet med en ny Iphone4S. På den "gamle" Iphone ligger nogle købte Apps, som jeg har anvendt, og dem vil jeg gerne have flyttet over på den nye Iphone. Er det muligt at "overdrage" disse Apps. Til info har hver Iphone deres eget AppleID.
|
||
iPhone 13, OS 15.3
|
||
bird
Super bruger Oprettet: 16-December-2004 Status: Offline Point: 296 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
kan du ikke bare logge ind på telefonen med dit apple-id og så downloade alle "købte" apps fra Appstore?
|
||
Flemming Larsen
Platin medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Taastrup, DK Status: Offline Point: 24766 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg mener de skal have samme Apple Id.
|
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
jjdk
Guld medlem Oprettet: 06-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 649 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hmmm - hvordan gør jeg det. For mig at se, så er apple-id felter låst på min tlf.
|
||
iPhone 13, OS 15.3
|
||
jjdk
Funktioner
Tak(0)
|
|
Kan jeg så bytte om på apple-id på de 2 telefoner og på den måde skifte indhold. Det vil være OK. Er det noget med, at jeg så skal tage en komplet Backup via Itunes af begge telefoner, og gendanne dem til fabriksindstillinger og derefter indlæse backup eller??????? |
||
iPhone 13, OS 15.3
|
||
Flemming Larsen
Platin medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Taastrup, DK Status: Offline Point: 24766 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
i princippet, burde det jo kunne lade sig gøre på den måde. Bare altid huske at tage en backup.
|
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
len61
Guld medlem Oprettet: 14-Januar-2007 Sted: Ama'r Status: Offline Point: 1499 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Redigeret af len61 - 13-Marts-2012 kl. 18:00 |
||
Lauri Törni/Larry Thorne
Soldier under 3 Flag's |
||
sirin
Ny bruger Oprettet: 01-November-2011 Status: Offline Point: 5 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Måske dette link her kan hjælpe lidt.
Redigeret af sirin - 21-Oktober-2012 kl. 14:31 |
||
wokmot
Super bruger Oprettet: 05-Juni-2005 Sted: Næstved Denmark Status: Offline Point: 272 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
@Sirin
din link hjalp!! takkker
|
||
Panasonic TH-50PZ80E
Onkyo TX-SR876 BenQ W5000, PS3, wii, Zaptor |
||
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |