|
reciver på 750 w slår fra med CV |
Besvar |
Forfatter | ||
pete2
Ny bruger Oprettet: 15-Marts-2012 Sted: 3500 Status: Offline Point: 1 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 15-Marts-2012 kl. 19:56 |
|
jeg har en teac AG-V1200 reciver som skulle yde 750W. har det problem at når jeg sætter cerwin vegas xls med 2 12" til den slår den fra de på 350-400W rms ved godt det overstiger ydelsen men en yamaha reciver på 400W kan godt trække dem. slår fra ved ca 1,5 på voloum knappen.. selv har jeg 2*yamaha med 2*8" på 300W og to solje højtaller sat til den som kan klare til 4 på voloum knappen så er de seriøst også ved at lande over i væggen så fatter ikk den slår fra med de CV håber i kan hjælpe mig til en løsning
|
||
Irenicus
Guld medlem Oprettet: 02-December-2009 Status: Offline Point: 1020 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
De 750w er vist i frit fald. For at få et realistisk billede af hvad den kan trække, så tjek hvor mange watt strømforsyningen kan trække, divider med antallet af kanaler (5), og divider så igen med 2. Så har du et realistisk billede af hvad den kan levere i hver kanal.
Her svarer du selv på det.
??? Redigeret af Irenicus - 15-Marts-2012 kl. 23:00 |
||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19516 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
750 W?
Arrrh, det er vidst i de hede drømme at den overhovedet kan levere så meget...... Her, glem alt om effektopgivelsen i ældre surroundforstærkere, køb en ordentlig effektforstærker, der sparker røv. http://www.4sound.dk/shop/slaveforstaerkere/behringer/inuke-nu3000.html Klaus |
||
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |