|
Ingen Zulu på Yousee kabel |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
DennisRP ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 26-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 33 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 20-Marts-2012 kl. 22:32 |
Jeg har fået TV i soveværelset. Den er bare koblet på stikket i stuen med en forlængerledning, uden nogen ekstern boks.
Mit store TV har en Samsung Yousee boks hvor alle kanaler er. Det nye TV i soveværelset, har ikke Zulu. Jeg har lavet en automatisk søgning 1.000-vis af gange, og enkelte gange fik jeg den frem men så var TV3/3+ væk og skifter jeg til Zulu, siger den blot "Intet signal". Jeg har forsøgt med automatisk kanalsøgning, samt netværkssøgning med de forskellige Yousee koder (100/110), men uden held. Det eneste fornuftige svar jeg kan læse mig til herinde, er et dårlig skærmet kabel. TVet siger dog signalkvaliteten hele tiden er > 90% (oftest 97%). Dette er dette TV http://www.elgiganten.dk/product/tv-radio/fladskarms-tv/LC32SH130E/sharp-32-lcd-tv-lc-32sh130e Nogen der har en idé?
Redigeret af DennisRP - 20-Marts-2012 kl. 22:33 |
|
![]() |
|
MaXer ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-September-2007 Sted: København S Status: Offline Point: 1966 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg var ude for det samme, måske. I hvert fald var min Zulu og 3 puls væk. Når man er inde at bygge sin favoritliste op, så står de muligvis på listen til venstre flere gange, prøv dem begge/alle. Hos mig var der en der virkede, og en der ikke gjorde.
|
|
![]() |
|
Kasper_J ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 2814 |
Den ene er til fuldpakken, den anden er hvis man har tilkøbt enkelte kanaler i en favoritpakke. |
|
![]() |
|
DennisRP ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 26-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 33 |
Jeg har mellem-pakken (Zulu, 3, 3+ .. ingen 3Puls dog).
Jeg har tidligere ledt listen igennem, uden at finde kunne mindes at finde dupletter af lige nøjagtig Zulu. Jeg undersøger igen når jeg kommer hjem i dag. Tak for responsen.
|
|
![]() |
|
Så har jeg kigget listen igennem. Jeg fandt en anden Zulu, men den skrev "Krypteret indhold". Det kan da ikke passe jeg skal have et kort/boks mere for at kunne se Zulu?
|
|
![]() |
|
joern.loenborg ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Juni-2006 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 6994 |
Selvfølgelig ikke. Prøv at ringe til support på 8080 4050. De har åbent indtil kl. 20.00. Lørdag og søndag kl. 12.00 til 20.00.
|
|
Mvh.
Jørn Samsung TV: QE49Q6FN (4k)/Humax YS-4000 (4K), UE40HU6905 (4k)/Humax YSR-2000, T24E390/Humax YSR-2000, UE49MU6195 (4k)/Humax YSR-2000 BeoVision 7-40 med BeoLab 7-2 og gulvstand. |
|
![]() |
|
Så fandt jeg vist en løsning. Supporteren spurgte ind til nogle ting og det ser ud til at skyldtes en dårlig splitter ved udtaget i væggen (bruger en billig 20-kr's splitter for at dele signal til boks og det "defekte" tv). Sætter jeg det "defekte" tv direkte til udgangen, så får jeg de manglende kanaler, dog med en høj fejlrate og ikke-brugbart billede. Så nu må jeg ud og købe et ordentligt tv-kabel samt splitter. Mange tak for hjælpen :) |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |