recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Valg af kabinet
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Valg af kabinet

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
zrdn Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 24-Januar-2011
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 29
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér zrdn Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Valg af kabinet
    Sendt: 28-Marts-2012 kl. 18:29
Hej people.

Jeg byggede i efteråret et mediacenter, men fortrød mit valg af kabinet meget hurtig og så har det ellers stået lidt stille siden. Men nu skal det altså være.

Jeg søger lidt hjælp til at finde et så lille kabinet som muligt med denne hardware;

Intel BOXDH61AG Mini-ATX LGA1155 MB Box
Core i3 I3-2100T 3 MB
2 TB WD Caviar Green WD20EARS

Problemet går vel hen og bliver køleren til cpu, men hvis nogen har en løsning til det er de meget velkommen gerne så passiv som muligt!
Da der er indbygget PSU i mb, skal der ikke tages højde for det.

Håber nogen gider give en hånd med (:
Til top
Bygone Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 04-September-2006
Sted: Kolding,Denmark
Status: Offline
Point: 973
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bygone Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Marts-2012 kl. 13:18
http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=109747&title=bygones-htpc-opstning har lige lavet en post med en htpc i nogenlunde samme str som den du beskriver, tjek mit kabinet i linket.
Til top
zrdn Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 24-Januar-2011
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 29
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér zrdn Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Marts-2012 kl. 13:57
Det er pænt og lever fint op til mine behov, prisen er dog en hage.. Hvor har du købt fra?
Til top
Bygone Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 04-September-2006
Sted: Kolding,Denmark
Status: Offline
Point: 973
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bygone Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Marts-2012 kl. 14:07
1145,- hos komplett.dk
Til top
zrdn Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 24-Januar-2011
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 29
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér zrdn Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Marts-2012 kl. 14:14
Ja okay, det bliver stadig for meget.
Desværre rækker mit budget kun til en plovmand +-
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu