recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Netværk
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Valg af Powerline "Atarter kit"
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Valg af Powerline "Atarter kit"

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
kmadsen Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 07-Januar-2006
Status: Offline
Point: 8
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kmadsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Valg af Powerline "Atarter kit"
    Sendt: 14-April-2012 kl. 16:40

Hej

 

Jeg overvejer at købe et Powerline ”starter-kit”, men er i tvivl om hvilket et jeg skal købe.

 

Den ene ”ende” af sættet skal kobles til min TDC Homedisk router på 1. sal, mens den ”anden ende” skal kobles til en stikkontakt i stueetagen. Stueetage og 1. sal kører på hver sin sikringsgruppe.

 
Jeg har en NAS server (TDC Homedisk) kørende på 1. sal, direkte kablet til routeren.

 

Jeg skal bruge sættet til at koble min WD TV LIVE (3. generation) streamer i stueetagen op på "nettet" (NAS serveren), da den trådløse forbindelse i stuen ikke er kraftigt nok til at køre HD film og/eller videoer optaget med mit digitale kamera Canon 550D (signalet hakker).

 

Det er således vigtigt, at Powerline sættet er ”kraftigt” nok til at bære et signal, der kan trække ovenstående problemfrit.

 

Jed godt at Powerline systemer ikke er optimale set ift. kabling, men kabling er desværre ikke muligt i mit tilfælde.

 
Jeg  har selv kigget på dette hersens sæt:
 
 
Og hører meget gerne fra folk der har erfaringer med dette, og/eller kan anbefale et sæt der er bedre Tongue
 

 

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu