|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
simon_r ![]() Bruger ![]() Oprettet: 23-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 74 |
![]() Sendt: 08-April-2006 kl. 00:26 |
hej eksperter. har i længere tid set mig lun på ovenstående plasma, men har ikke den store viden på dette område og behøver derfor jeres hjælp. vil gerne have alt det jeg kan få at vide om TV'et både godt som skidt. specs: http://www.enavia.com/dk/da/con/Products/Showproduct.aspx?pr oductid=1045513 kan jeg f.eks. se en fodboldkamp med dette TV uden at billedet "slører" når der er hurtige bevægelser osv. nogen der har set dette plasma live?? ja, vil bare gerne vide så meget så muligt om det, da jeg seriøst overvejer at købe det, så håber i kan hjælpe mig. på forhånd tak. mvh Simon |
|
![]() |
|
vipmlo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 830 |
![]() |
Det er et plasma tv og derfor får du ikke slør!
Kender ikke lige denne model, men det LG jeg har er virkelig super. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |