recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > LED TV - LCD TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - AV-Forums test af Pana 47WT50
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

AV-Forums test af Pana 47WT50

 Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
ErikUkendt1 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 23-Marts-2010
Status: Offline
Point: 152
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ErikUkendt1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-April-2012 kl. 16:54
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Oprindeligt skrevet af ErikUkendt1 ErikUkendt1 skrev:

Man kan sige at Hother er en mand, som ikke lader sig koste rundt af diverse anmeldere, men tager sit eget standpunkt Smile

( Han skal dog ikke høre for, hvis han ændre bestillingen tilbage til det oprindelige Smile   )

-med de her TV er man nok også ude i fluek..... afdelingen.

Nu lader jeg mig i de fleste tilfælde ikke koste rundt med, men at jeg ikke kommer til at høre for en evt. ændret bestilling - så kender du ikke damerne og gutterne her på sidenLOL

Du har nok retLOL

Så jeg må nok i stedet sige: At fra mig skal du ikke høre noget for en ændret beslutningSmile

Mvh Erik
Til top
E. Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 04-Januar-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1427
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér E. Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-April-2012 kl. 09:34
Oprindeligt skrevet af Non-Desperado Non-Desperado skrev:

Med mindre at det betyder, at de 2 blæsere nu skal køre dobbelt så hurtigt...


Der er kun 1 næsten lydløs blæser i VT 50 jvf Panasonic Center
E.L.
Til top
inside Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 21-Februar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 190
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér inside Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-April-2012 kl. 12:45
Oprindeligt skrevet af E. Larsen E. Larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af Non-Desperado Non-Desperado skrev:

Med mindre at det betyder, at de 2 blæsere nu skal køre dobbelt så hurtigt...


Der er kun 1 næsten lydløs blæser i VT 50 jvf Panasonic Center


Ikke i den 50" VT50 jeg studerede hos AV-Connection :) der var 2

Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-April-2012 kl. 12:53
Uanset om der er en eller to blæsere på VT50, så kører disse meget lydløst. For at kunne svare på et spørgsmål fra xcardman, så havde jeg øret helt oppe ved blæserne ved vores Pana arrangement, og jeg kunne faktisk ikke hører blæserne. Og her skal man huske på, at TV´et havde været tændt i flere timerSmile
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
inside Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 21-Februar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 190
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér inside Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Maj-2012 kl. 13:49
Så har jeg bestilt 1 stk 50" VT50 :D bliver spændende at se hvor meget bedre den er end VT30'eren.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu