recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > Plasma TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvad for et af disse fladskærme er bedst?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hvad for et af disse fladskærme er bedst?

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked Baglæns sortering
AG Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 24-April-2012
Status: Offline
Point: 21
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér AG Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Hvad for et af disse fladskærme er bedst?
    Sendt: 29-April-2012 kl. 18:54
Okay og 1000-tak for jeres svar! De gjorde godt! Er 98% sikker på hvad for en jeg skal vælge;)
Til top
Nick_S Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 26-Maj-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 384
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nick_S Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-April-2012 kl. 18:32
Jeg har set alle de nævnte modeller mange gange, og ville af dem klart anbefale GT30 rent billedmæssigt. Der kan være features der er mere interessante i en UT50, men billedet er ikke på niveau imo
Til top
McNiklas Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-Oktober-2007
Sted: 4100 Ringsted
Status: Offline
Point: 1691
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér McNiklas Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-April-2012 kl. 18:30
Oprindeligt skrevet af AG AG skrev:

McNiklas: Hvilken ville du så vælge?:)

Svært at sige da jeg ikke rigtig for fået kigget på deres "50" modeller i nu..  Men GT30 er ikke helt dumtSmile
Til top
AG Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 24-April-2012
Status: Offline
Point: 21
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér AG Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-April-2012 kl. 18:15
McNiklas: Hvilken ville du så vælge?:)
Til top
AG Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 24-April-2012
Status: Offline
Point: 21
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér AG Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-April-2012 kl. 18:01
Oprindeligt skrevet af McNiklas McNiklas skrev:

Oprindeligt skrevet af AG AG skrev:

Oprindeligt skrevet af McNiklas McNiklas skrev:

Oprindeligt skrevet af AG AG skrev:

Okay og mange tak!!

Men ud fra produktinformation er UT50 så ikke bedst? Det har jo 2000 Hz og skype?


A

Når vi snakker hvilken der er best går jeg ud fra at det er billedekavliteten? og det kan man ikke læse sig frem til! Et tv kan godt have 2000hz og full hd opløsning eller højere og stadige se meget dårligere ud end et tv med 50hz og hd opløsning så der er ikke andet for at tage ud og kigge eller evt også kigge hos nogle af de rigtig seriøse anmelder... Mht til hz så kig her. LINK Smile



Problemet er bare at hvis jeg skal købe et af dem er det på redcoon og de er vist kun en online butik:/

Der er andre forhanlere i danmark end dem der er hos pricerunner..  Kig evt hos hifi-klubben, expert, fona og der er mange andre men kommer meget an på hvor man borSmile


Når jo! man behøver selvfølgelig ikke at købe tv'et der! hehe tænkte mig ikke lige om dér;)
Til top
McNiklas Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-Oktober-2007
Sted: 4100 Ringsted
Status: Offline
Point: 1691
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér McNiklas Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-April-2012 kl. 17:55
Oprindeligt skrevet af AG AG skrev:

Oprindeligt skrevet af McNiklas McNiklas skrev:

Oprindeligt skrevet af AG AG skrev:

Okay og mange tak!!

Men ud fra produktinformation er UT50 så ikke bedst? Det har jo 2000 Hz og skype?


A

Når vi snakker hvilken der er best går jeg ud fra at det er billedekavliteten? og det kan man ikke læse sig frem til! Et tv kan godt have 2000hz og full hd opløsning eller højere og stadige se meget dårligere ud end et tv med 50hz og hd opløsning så der er ikke andet for at tage ud og kigge eller evt også kigge hos nogle af de rigtig seriøse anmelder... Mht til hz så kig her. LINK Smile



Problemet er bare at hvis jeg skal købe et af dem er det på redcoon og de er vist kun en online butik:/

Der er andre forhanlere i danmark end dem der er hos pricerunner..  Kig evt hos hifi-klubben, expert, fona og der er mange andre men kommer meget an på hvor man borSmile
Til top
AG Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 24-April-2012
Status: Offline
Point: 21
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér AG Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-April-2012 kl. 17:53
Oprindeligt skrevet af McNiklas McNiklas skrev:

Oprindeligt skrevet af AG AG skrev:

Okay og mange tak!!

Men ud fra produktinformation er UT50 så ikke bedst? Det har jo 2000 Hz og skype?


A

Når vi snakker hvilken der er best går jeg ud fra at det er billedekavliteten? og det kan man ikke læse sig frem til! Et tv kan godt have 2000hz og full hd opløsning eller højere og stadige se meget dårligere ud end et tv med 50hz og hd opløsning så der er ikke andet for at tage ud og kigge eller evt også kigge hos nogle af de rigtig seriøse anmelder... Mht til hz så kig her. LINK Smile



Problemet er bare at hvis jeg skal købe et af dem er det på redcoon og de er vist kun en online butik:/
Til top
McNiklas Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-Oktober-2007
Sted: 4100 Ringsted
Status: Offline
Point: 1691
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér McNiklas Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-April-2012 kl. 17:52
Oprindeligt skrevet af xcardman xcardman skrev:

flatpanels kommer nok ikke med test af denne

men en ST model har fået gode ord med på vejen og på papiret ser det ud til at en ut har samme panel

deres xt50 ser ud til at have samme panal som en GT30

med en ut 50 får du så 3d med i købet
Man får da 3D med i alle panasonic`s "T" modelerSmile
Til top
AG Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 24-April-2012
Status: Offline
Point: 21
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér AG Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-April-2012 kl. 17:51
Oprindeligt skrevet af xcardman xcardman skrev:

flatpanels kommer nok ikke med test af denne

men en ST model har fået gode ord med på vejen og på papiret ser det ud til at en ut har samme panel

deres xt50 ser ud til at have samme panal som en GT30

med en ut 50 får du så 3d med i købet



Dvs. at du ville vælge denne?:

http://www.pricerunner.dk/pl/2-2795327/TV/Panasonic-Viera-TX-P42UT50E-Sammenlign-Priser
Til top
McNiklas Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-Oktober-2007
Sted: 4100 Ringsted
Status: Offline
Point: 1691
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér McNiklas Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-April-2012 kl. 17:51
Oprindeligt skrevet af AG AG skrev:

Okay og mange tak!!

Men ud fra produktinformation er UT50 så ikke bedst? Det har jo 2000 Hz og skype?


A

Når vi snakker hvilken der er best går jeg ud fra at det er billedekavliteten? og det kan man ikke læse sig frem til! Et tv kan godt have 2000hz og full hd opløsning eller højere og stadige se meget dårligere ud end et tv med 50hz og hd opløsning så der er ikke andet for at tage ud og kigge eller evt også kigge hos nogle af de rigtig seriøse anmelder... Mht til hz så kig her. LINK Smile
Til top
xcardman Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Marts-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 8672
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér xcardman Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-April-2012 kl. 17:26
flatpanels kommer nok ikke med test af denne

men en ST model har fået gode ord med på vejen og på papiret ser det ud til at en ut har samme panel

deres xt50 ser ud til at have samme panal som en GT30

med en ut 50 får du så 3d med i købet
Til top
AG Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 24-April-2012
Status: Offline
Point: 21
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér AG Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-April-2012 kl. 15:23
Oprindeligt skrevet af Yakken Yakken skrev:

GT30 indtil andet er bevist. UT50 er ikke testet endnu.



Okay og mange tak!!

Men ud fra produktinformation er UT50 så ikke bedst? Det har jo 2000 Hz og skype?


A
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu