recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Extern Blu-Ray disk drev + Mac
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Extern Blu-Ray disk drev + Mac

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
JayKay Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: Helsingør, Dk
Status: Offline
Point: 545
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JayKay Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Extern Blu-Ray disk drev + Mac
    Sendt: 30-April-2012 kl. 08:57
Er der nogen der ved om dette her drev kan sættes til en Mac mini?
Blu-Ray disk drev
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: 2630 Taastrup
Status: Online
Point: 24791
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-April-2012 kl. 10:22
Ja, det er jo lige det. Der står intet om det, på deres egen hjemmeside.

Redigeret af flemming larsen - 30-April-2012 kl. 10:24
Mvh
Flemming Larsen
Til top
dumb Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 27-Oktober-2008
Sted: Aalborg,Denmark
Point: 439
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dumb Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-April-2012 kl. 10:27
Virker Blu-ray overhovedet på Mac?
Til top
rhsin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
recordere.dk teamet

Oprettet: 19-Januar-2007
Sted: Århus
Point: 5990
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rhsin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-April-2012 kl. 10:55
jeg har engang købt et asus eksternt blu ray drev, der stod også kun det kørte på windows, men det virker fint på en apple computer når jeg ripper eks. blu ray film... jeg har dog ikke prøvet at afspille blu ray fil fra det.. men der er ihvertfald hul igennem til dataen.

kan ikke lige huske modellen, men syntes det ligner dette http://www.proshop.dk/DVD-Blu-ray-drev/ASUS-SBW-06C1S-U-BLK-G-AS-2231598.html

edit man skal lige huske på den optager 2 usbporte (hvis ikke de har lavet om på det i forhold til tidligere) går udfra det er pga. den sluger mere strøm end 1 port kan levere

Redigeret af rhsin - 30-April-2012 kl. 10:58
Mvh

René
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu