|
skift af type og forventning hertil |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Juleulven ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 28-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 484 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 02-Maj-2012 kl. 18:54 |
Hej gutter
Jeg har altid haft et meget tilfældigt forhold til TV og det har næsten altid været "det ser fint ud" også ellers nogle sedler på bordet... PT har vi et "samsung LE32 standard LCD" som er 3-4 år gammelt... vi sidder på en afstand af 3 meter og HAR en terassedør ved siden af TV'et (ca 1½m fra) men den er blændet af Persienner... jeg vil (arbejder hårdt på overmeisteren) skifte til et 42/46" tv og hvad jeg læser generelt er "plasma" stadig det bedste ift. kontraster/sort punkt mv .... spørgsmålet er bare om jeg som "dødelig bruger" vil se forskellen fra ovenstående std. tv til en f.eks TX-P46GT30Y ... Jeg bruger TV'et til HDMI tilslutning til min HTPC (DVB-Viewer yousee) og masser af film ... endnu ikke 3D dog. vil jeg blive skuffet eller ikke kunne se forskellen ... ? Jeg er godt klar over det her er hamrende subjektivt men lad mig høre jeres input...
|
|
![]() |
|
blumenburg ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 30-April-2012 Sted: mesinge/fyn Status: Offline Point: 383 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
det korte svar må være :ja du vil kunne se en kæmpe forskel
|
|
![]() |
|
Juleulven ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 28-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 484 |
hmm .. kan se en 46" ikke helt kan være imellem vores hylder så vi må jo nøjes med en 42" ... men det er jo også 10" op i forhold til vores gamle ... og vi sidder trods alt kun 2½ meter væk :)
kunne godt fristes til en Panasonic 42" 3D Plasma TV TX-P42ST50Y :) så er der jo også et par briller med til leg :P Redigeret af Juleulven - 02-Maj-2012 kl. 19:16 |
|
![]() |
|
blumenburg ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 30-April-2012 Sted: mesinge/fyn Status: Offline Point: 383 |
rigtigt godt bud som samtidig er til en fin pris
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |