recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - bedste antivirus software
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

bedste antivirus software

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
rhsin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
recordere.dk teamet

Oprettet: 19-Januar-2007
Sted: Århus
Status: Offline
Point: 5990
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rhsin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: bedste antivirus software
    Sendt: 24-Maj-2012 kl. 09:20

Er der nogle bud på bedste anti virus software i small business segmentet?

 
Det skal være til win xp + win 7 maskiner, og det må ikke være noget der tynger systemet ret meget (vi har tidligere kørt kaspersky internetsecurity, men syntes det er blevet tungt..)
 
det er lidt browsing på nettet, og masser af e-mails som det primære sikkerhedsrisiko, ellers er maskinerne beskyttet bag en firewall
Mvh

René
Til top
opzouten Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 15-April-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 907
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér opzouten Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Maj-2012 kl. 09:56
Microsoft Security Essentials


Sammen med windows egen firewall fungerer det rigtig godt, og bruger minimalt med systemresourcer. Sidstnævnte synes jeg ofte er et probleme med andre programmer. 
Til top
rhsin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
recordere.dk teamet

Oprettet: 19-Januar-2007
Sted: Århus
Status: Offline
Point: 5990
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rhsin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Maj-2012 kl. 10:21
bortset fra at dette program ikke har en emailscanner så er det faktisk en af dem jeg har afprøvet , og havde taget hvis der var førnævnte feature indbygget

Redigeret af rhsin - 24-Maj-2012 kl. 10:21
Mvh

René
Til top
Supergris Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 10-December-2006
Sted: Esbjerg
Status: Offline
Point: 1464
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Supergris Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Maj-2012 kl. 11:05
ESET Smart Security eller NOD32 er kendt for at bruge meget få system-ressourcer, og virker ganske fortrinligt...
Til top
Muffeh Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-December-2009
Sted: Gilleleje
Status: Offline
Point: 1040
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Muffeh Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Maj-2012 kl. 12:21
Personligt er jeg til Antivir, og har været det siden de lå #1 over gratis programmerne for nogen år tilbage.. (3-4 år ca) og har prøvet deres store "Internet Security" pakke for godt 1-2 år siden, og det var blandet det bedste jeg har prøvet! (har aldrig været til AVG da jeg syntes det var for irriterende og belastende at benytte, men har sammenlignet med Norton & McAfee's fulde pakker) og kan kun anbefale antivir i fuld version, du kan købe op til 5 licenser i "home" pakkerne, som dækker i op til 3 år, og fordelen er at selvom du benytter den fulde pakke, så er det stadig mindre krævende for din pc end så mange andre, hvilket også gør det til en kæmpe fordel hvis man spiller computer ;)
LG 55LB561V (TV) | Onkyo TX-NR626 | DALI Blue 8008, C1000LE, DALI Zensor 1 & DALI Concept SUB | Sonos ZP90 | Synology DS211J & DS411J | WDTV Live 3.Gen. | PlayStation 4
Til top
Steve Jones Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 30-Juli-2010
Status: Offline
Point: 1809
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steve Jones Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Maj-2012 kl. 12:37
Oprindeligt skrevet af rhsin rhsin skrev:

bortset fra at dette program ikke har en emailscanner så er det faktisk en af dem jeg har afprøvet , og havde taget hvis der var førnævnte feature indbygget

Det kan din browser gøre for dig..
Til top
Raum Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 27-Oktober-2011
Sted: Hovedstaden
Status: Offline
Point: 278
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Raum Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Maj-2012 kl. 12:54
Jeg valgte Trend Micro Titanium Internet Security 2012 pga. dens lave grad af bruger-interaktion og dens lave reelle praktiske ressourceforbrug.

Jeg afprøvede AVG og Nortons sammenlignelige produkter inden mit valg.

Jeg har dem kørende på vista, XP og win7 maskiner.
Til top
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Januar-2012
Sted: Vålse Danmark
Status: Offline
Point: 3954
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Maj-2012 kl. 16:39
Til forrentning ville jeg bruge panda, men privat avast eller MSE
Til top
Cyberguyen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4936
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Cyberguyen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Maj-2012 kl. 19:07
Til small business ville jeg vælge NOD32 fra Eset i deres business version.
Hvis jeg ville have det gratis skulle det være Microsoft Security Essentials.

Jeg ville alligevel ikke føle det er vigtigt at scanne e-mail direkte på klientmaskinerne. Man har vel noget Collaborationssoftware som Outlook365 eller Google hvor antivirus, antispam og backup bliver lavet i skyen.
Virus mail bliver slettet hos Outlook klienten når man tilgår serveren, så det er ikke så nødvendigt med scanner til Outlook.


Redigeret af Cyberguyen - 24-Maj-2012 kl. 19:08
Til top
Supergris Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 10-December-2006
Sted: Esbjerg
Status: Offline
Point: 1464
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Supergris Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Maj-2012 kl. 21:24
Oprindeligt skrevet af T-Duck T-Duck skrev:

Til forrentning ville jeg bruge panda, men privat avast eller MSE
Hvad er renten???
Til top
kylle_one Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 11-Maj-2008
Status: Offline
Point: 169
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kylle_one Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Maj-2012 kl. 21:41
http://elektronik.guide.dk/Computer/Sikkerhed/Tilbeh%C3%B8r/Test_Find_det_bedste_antivirusprogram_2746596
Til top
Benjamin7 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-Marts-2007
Sted: 8740,Denmark
Status: Offline
Point: 1755
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Benjamin7 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Maj-2012 kl. 22:42
Bullguard, har ikke ikke haft bølv siden jeg fik det på. alt andet var bare ikke "Godt nok"


Hilsen

Benjamin D. Simonsen
8740 - Brædstrup
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu