recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > IP TV og WebTV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Danmark -  Brasilien. HVOR?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Danmark - Brasilien. HVOR?

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
TBC1 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-Februar-2009
Status: Offline
Point: 1970
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér TBC1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Maj-2012 kl. 02:32
Oprindeligt skrevet af amarone amarone skrev:

WHAT!!!.
Jep. Jeg KAN se ZDF og ZDF HD.
DEN hopper jeg på Clap.
 Jeg spænder straks fodboldstøvlerne på og finder fløjten frem og blæser til angreb Party.
Tusind tak digital.tv - og I andre.

Hug
 
Ja, hvis valgtet står imellem ZDF HD fra Astra med sine 12 Mbtis/s (eller for den sags skyld i dette tilfælde selv via YouSees kompromiterede 9 Mbit/s re-encode af dette signal) i forhold til helt uanstændige 3,8 Mbit/s SD fra TV3 og 0,2 til 1,9 Mbit/s pixelmareridet forbundet med tv-via internettet, ja Så er det da en no-brainer under alle omstændigheder!
 
ARD og ZDF er faktisk i stand til at sende næsten middelmådig HD kvalitet fra tid til anden på deres 12 Mbit/s 720p signal via Astra, i forhold til meget af den ynk der ellers kaldes HD for tiden. BBCHD er med deres


Redigeret af TBC1 - 27-Maj-2012 kl. 02:42
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu