recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > LED TV - LCD TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Toptekst på Grundig 32 VLC 4102 T2
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Toptekst på Grundig 32 VLC 4102 T2

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
rene_koemler Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 27-Maj-2012
Sted: Gredstedbro, DK
Status: Offline
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rene_koemler Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Toptekst på Grundig 32 VLC 4102 T2
    Sendt: 27-Maj-2012 kl. 08:47
Hej Forum,

Sønnen har lige købt ovenstående. Vi kæmper lige nu med at fjerne en tekst der popper op øverst i billedet, og angive noget med kanalvælger. Jeg har konsulteret både manual og Grundigs hjemmeside, men har ikke kunnet finde en måde at fjerne denne toptekst på.

Håber I kan hjælpe
Til top
Ham_Der Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-Januar-2007
Sted: Denmark
Point: 1259
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ham_Der Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Maj-2012 kl. 09:36
Jeg har også et Grundig tv, men jeg kan ikke regne ud, hvad det er I oplever. Vil du ikke prøve at tage et billede af det.
Der kommer ikke noget på mit tv, der hedder kanalvælger. Er der en tv boks tilsluttet, eller er det tv'et selv, der kommer med denne pop up.
Til top
rene_koemler Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 27-Maj-2012
Sted: Gredstedbro, DK
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rene_koemler Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Maj-2012 kl. 17:52
Hej Igen,

Det er TV'et der laver det:

Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Online
Point: 19681
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Maj-2012 kl. 17:59
Oprindeligt skrevet af rene_koemler rene_koemler skrev:

Det er TV'et der laver det:

Det er satme svært at se, hvad der er på det billede, men det kunne let ligne sådan noget "butiksrekvalmegas". Reset tv og undlad at vælge butiksmode, når i geninstallerer alt.

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Ham_Der Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ham_Der Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Maj-2012 kl. 14:21
Eller en demo funktion noget. Det mener jeg nu ikke, mit har.
Til top
Ham_Der Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ham_Der Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Maj-2012 kl. 11:12
Jo, sad og læste i manualen til mit, og der står at man skal afslutte "Shop modus" i den indledende opsætning. Det må være det, I har glemt. Så I må nulstille og starte forfra.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu