recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - MK Sound S150 Home Theater
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

MK Sound S150 Home Theater

 Besvar Besvar Side  <1 34567 20>
Forfatter
Besked
André S Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 13-December-2013
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 745
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér André S Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Oktober-2014 kl. 19:40
Men MK er også en billiger løsning hvilket jo er fint nok som kun 19årig :D
Jeg må sgu også se og få smidt nogen billeder op af min egen bio efter jeg har fået sat alt det molton op og alt det andet hø.

Skal du have Atmos ole?
Til top
Vilstrup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-November-2008
Status: Offline
Point: 1005
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Vilstrup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Oktober-2014 kl. 19:41
Oprindeligt skrevet af André S André S skrev:

Men MK er også en billiger løsning hvilket jo er fint nok som kun 19årig :D
Jeg må sgu også se og få smidt nogen billeder op af min egen bio efter jeg har fået sat alt det molton op og alt det andet hø.

Skal du have Atmos ole?

Hvor meget koster de der B&W da?

Hvor meget mangler du da for at få din bio færdig?

Har du tænkt dig at få Atmos?
Mvh.

Vilstrup
----------------
Min Hjemmebio - MK Sound S150 System
Til top
Ole_M Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 12-Juli-2014
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 416
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ole_M Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Oktober-2014 kl. 19:44
Oprindeligt skrevet af André S André S skrev:

Men MK er også en billiger løsning hvilket jo er fint nok som kun 19årig :D
Jeg må sgu også se og få smidt nogen billeder op af min egen bio efter jeg har fået sat alt det molton op og alt det andet hø.

Skal du have Atmos ole?
Det ved jeg ikke. har jeg ikke lige planer om. Så skal jeg ha ny processor, og da jeg vil ha en processor i den dyre ende, bliver det pludselig en dyr afskrivning
Til top
André S Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 13-December-2013
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 745
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér André S Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Oktober-2014 kl. 19:44
Vis udlejer i den fremtidig lejlighed tillader det gør jeg det.
Men spurte ole fordi det et 7.x system og sikkert med S300Tripol. Tripol skal udskiftes med MP300 vis man skal have Atmos. (Er jeg blivet fortalt) og så også bruge Mp300 som loft højtaler.

Jamen 802Diamond koster 49kilo stykket og deres center koster 35kilo... Sååååå lidt dyrt vil det blive.
Til top
Vilstrup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-November-2008
Status: Offline
Point: 1005
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Vilstrup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Oktober-2014 kl. 19:46
Oprindeligt skrevet af Ole_M Ole_M skrev:

Oprindeligt skrevet af André S André S skrev:

Men MK er også en billiger løsning hvilket jo er fint nok som kun 19årig :D
Jeg må sgu også se og få smidt nogen billeder op af min egen bio efter jeg har fået sat alt det molton op og alt det andet hø.

Skal du have Atmos ole?
Det ved jeg ikke. har jeg ikke lige planer om. Så skal jeg ha ny processor, og da jeg vil ha en processor i den dyre ende, bliver det pludselig en dyr afskrivning

Har du så fundet din kommende processor?
Mvh.

Vilstrup
----------------
Min Hjemmebio - MK Sound S150 System
Til top
Ole_M Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 12-Juli-2014
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 416
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ole_M Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Oktober-2014 kl. 19:48
NEEEJ jeg skal sgu ikke af med min mv-5
Til top
Vilstrup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-November-2008
Status: Offline
Point: 1005
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Vilstrup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Oktober-2014 kl. 19:49
Oprindeligt skrevet af André S André S skrev:

Vis udlejer i den fremtidig lejlighed tillader det gør jeg det.
Men spurte ole fordi det et 7.x system og sikkert med S300Tripol. Tripol skal udskiftes med MP300 vis man skal have Atmos. (Er jeg blivet fortalt) og så også bruge Mp300 som loft højtaler.

Jamen 802Diamond koster 49kilo stykket og deres center koster 35kilo... Sååååå lidt dyrt vil det blive.

Okay men går der ikke noget tid før du flytter hjemmefra?

Har du endelig fået ny reciver eller processor?
Mvh.

Vilstrup
----------------
Min Hjemmebio - MK Sound S150 System
Til top
Vilstrup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-November-2008
Status: Offline
Point: 1005
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Vilstrup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Oktober-2014 kl. 19:50
Oprindeligt skrevet af Ole_M Ole_M skrev:

NEEEJ jeg skal sgu ikke af med min mv-5

haha nårh det skal du ikke Smile

Marantz AV8801 er ellers på tilbud lige pt Smile

Ej kan godt forstå dig, din processor spiller helt faktiskSmile
Mvh.

Vilstrup
----------------
Min Hjemmebio - MK Sound S150 System
Til top
André S Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 13-December-2013
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 745
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér André S Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Oktober-2014 kl. 19:56
Jamen jeg venter bare på der dukker en ordentlig lejlighed eller bolig op her i Roskilde.
Men der stadig ikke sket noget såååå ;D

Jamen jeg fik købt den NAD M25 og kæft der saft i den, men 2dage efter jeg havet købt den ringer ham jeg købte den af om jeg havet nogen interesse i at sælge den igen, hvor jeg svare det kun har interesse vis beløbet er højre end det jeg selv gav så 2kilo i fortjeneste bliv det.
Så jeg beholder bare min Integra DTR-80.3 synes enlig også den lyder lidt bedre. Er kraftedeme også glad for den.

Men havet håbet på at skulle købe en af de nye fra integra med atmos men de har besluttet uden Audyssey samt deres Pro. Og jeg er sgu glad for det. Nu ser man så Jesper droppe det og hvor han synes det bedre, og der sgu tit jeg har haft sådan nogen lunden samme lyd-interesse som ham, så om jeg selv ville kunne undvære det ved jeg ikke men ellers kunne det være intrassant at se hvad Anthem kommer med samt Classé.
Til top
Vilstrup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-November-2008
Status: Offline
Point: 1005
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Vilstrup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Oktober-2014 kl. 20:00
Oprindeligt skrevet af André S André S skrev:

Jamen jeg venter bare på der dukker en ordentlig lejlighed eller bolig op her i Roskilde.
Men der stadig ikke sket noget såååå ;D

Jamen jeg fik købt den NAD M25 og kæft der saft i den, men 2dage efter jeg havet købt den ringer ham jeg købte den af om jeg havet nogen interesse i at sælge den igen, hvor jeg svare det kun har interesse vis beløbet er højre end det jeg selv gav så 2kilo i fortjeneste bliv det.
Så jeg beholder bare min Integra DTR-80.3 synes enlig også den lyder lidt bedre. Er kraftedeme også glad for den.

Men havet håbet på at skulle købe en af de nye fra integra med atmos men de har besluttet uden Audyssey samt deres Pro. Og jeg er sgu glad for det. Nu ser man så Jesper droppe det og hvor han synes det bedre, og der sgu tit jeg har haft sådan nogen lunden samme lyd-interesse som ham, så om jeg selv ville kunne undvære det ved jeg ikke men ellers kunne det være intrassant at se hvad Anthem kommer med samt Classé.

Okay fair nok, selvfølgelig skal den rigtige bolig komme Smile

Men okay så du har solgt NAD M25 igen? hvorfor ville han købe den tilbage?

Men hvorfor har Jepser droppet Audssey?

Ligger I to alligevel tæt op af hinandens lyd smag, det havde jeg nu ikke helt regnet med.
Mvh.

Vilstrup
----------------
Min Hjemmebio - MK Sound S150 System
Til top
Vilstrup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-November-2008
Status: Offline
Point: 1005
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Vilstrup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Oktober-2014 kl. 20:01
Men ja, det bliver spændende at se hvad Anthem kommer med, kunne godt selv finde på at tage en af deres processor, meeeeeeeen er nu utrolig glad for min AV8801 :-D
Mvh.

Vilstrup
----------------
Min Hjemmebio - MK Sound S150 System
Til top
André S Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 13-December-2013
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 745
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér André S Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Oktober-2014 kl. 20:03
Hehe jamen han ville have den tilbage og så var der vidst noget med at den effekt han skulle købe bliv solgt imellem hans fingere vis du forstår...

Ved jeg ikke, mener bare han skrev på sin tråd han var utilfreds med det, who know's

Ja altså tæt og tæt, jeg har i hvertfald været enig i hans mening om de forskellige højtaler når jeg var ude på messen engang. Men 100% ens vil jeg ikke sige ;-)
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 34567 20>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu