recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Kopier kontakter til sim, på iPhone?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Kopier kontakter til sim, på iPhone?

 Besvar Besvar Side  123>
Forfatter
Besked
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7870
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thorvald Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Kopier kontakter til sim, på iPhone?
    Sendt: 30-Maj-2012 kl. 16:27
Hej.
 
Hvordan kopierer man kontakter til simkort på iPhone?? Jeg kan kun finde en funktion til at importere fra simkort. Hvor er funktionen den anden vej??
Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top
Beanie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-Oktober-2008
Sted: DK
Status: Offline
Point: 1596
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Beanie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Maj-2012 kl. 16:50
Det kan du ikke.
Til top
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7870
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thorvald Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Maj-2012 kl. 17:29
Hva'?? Hvordan skal man så overføre kontakterne fra iPhone til en anden telefon??? Igen har Apple lavet noget der bare er mærkeligt.
Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top
lahan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-September-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 9325
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lahan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Maj-2012 kl. 17:43
Oprindeligt skrevet af Thorvald Thorvald skrev:

Hva'?? Hvordan skal man så overføre kontakterne fra iPhone til en anden telefon??? Igen har Apple lavet noget der bare er mærkeligt.
nope det er dig som er mærkelig. Alle vi andre gemmer / syncker vores kontakter i en cloud løsning. Velkommen til 2012.

Sådan fungere både IOS, Android eller WP7

Det kan være icloud, google gmail, eller sikkert i en eller anden MS sky.
Til top
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7870
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thorvald Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Maj-2012 kl. 17:48
Det har jeg godt nok aldrig gjort. Det er da nemmere at kopiere kontakter til simkort, sætte simkort i ny telefon - og vupti så er de der. I stedet for via en eller anden "cloud løsning".
Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top
lahan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-September-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 9325
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lahan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Maj-2012 kl. 17:55
Oprindeligt skrevet af Thorvald Thorvald skrev:

Det har jeg godt nok aldrig gjort. Det er da nemmere at kopiere kontakter til simkort, sætte simkort i ny telefon - og vupti så er de der. I stedet for via en eller anden "cloud løsning".

Ja det er da super let, samt den dag man mister sin telefon så er alt væk.

Lav nu en sync cloud løsning, så er alle dine kontanker gemt ligegyldigt hvilken telefon du har.

Det tager ikke mange sekunder at syncke alle dine kontakter op til f.x. gmail. Ligesom det også tager få sekunder at få dem ned igen.

Det er jo en smartphone !!
Til top
kim.t Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Juli-2004
Sted: Silkeborg
Status: Offline
Point: 3835
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kim.t Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Maj-2012 kl. 19:00
Oprindeligt skrevet af Thorvald Thorvald skrev:

Det har jeg godt nok aldrig gjort. Det er da nemmere at kopiere kontakter til simkort, sætte simkort i ny telefon - og vupti så er de der. I stedet for via en eller anden "cloud løsning".
Nemt! Tjaaaaa.
Sidst jeg gjorde det var det kun de 20 første tegn i navnet (fornavn+efternavn) der kom med over på sim kortet. Hver kontakt kunne kun have 1 telefonnummer, og små bogstaver var ikke understøttet.
Så jeg foretrækker også en sync funktion frem for sim kortet.
Til top
lahan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-September-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 9325
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lahan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Maj-2012 kl. 19:24
her er en simpel beskrivelse på hvordan du kan synce dine kontakte ud af iphone.
http://support.google.com/mail/bin/answer.py?hl=da&answer=138740

En tilsvarende kan benyttes til at få dem ind på hende wp7


Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19209
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Maj-2012 kl. 19:46
Oprindeligt skrevet af lahan lahan skrev:

Lav nu en sync cloud løsning, så er alle dine kontanker gemt ligegyldigt hvilken telefon du har.


Gider du fortælle mig, hvordan jeg får det til at virke med min E51?

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
lahan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-September-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 9325
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lahan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Maj-2012 kl. 19:58
Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Oprindeligt skrevet af lahan lahan skrev:

Lav nu en sync cloud løsning, så er alle dine kontanker gemt ligegyldigt hvilken telefon du har.


Gider du fortælle mig, hvordan jeg får det til at virke med min E51?

Klaus
ja det er let nok.

Da din telefon desværre er total forældet, så logger du ind i gmail, vælger kontakter.
Derefter går du igang med at taste hver eneste kontakt ind manuelt.... Smile

Denne metode vil også virke hvis du mister din iphone, og har brug for at få data ind i din E57.
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19209
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Maj-2012 kl. 20:05
Oprindeligt skrevet af lahan lahan skrev:

Da din telefon desværre er total forældet, så logger du ind i gmail, vælger kontakter.
Derefter går du igang med at taste hver eneste kontakt ind manuelt.... Smile


Da min kone fik sin Wildfire S, var der i telefonen en vejledning til, hvordan man fik sine kontakter over i den. I vejledningen skulle man vælge, hvilke telefon kontakterne kom fra og så var der ellers vejledning ud fra valget af telefon (hendes gamle var en 6310).

Det undrer mig at Nokia ikke har bygget en lignende funktion ind i Lumia.....

Klaus
(som venter på at få sin æloFon og så skal til at have alle 293  kontakter ud af E51 og over i æbloFonen)
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
lahan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-September-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 9325
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lahan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Maj-2012 kl. 20:13
Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Oprindeligt skrevet af lahan lahan skrev:

Da din telefon desværre er total forældet, så logger du ind i gmail, vælger kontakter.
Derefter går du igang med at taste hver eneste kontakt ind manuelt.... Smile


Da min kone fik sin Wildfire S, var der i telefonen en vejledning til, hvordan man fik sine kontakter over i den. I vejledningen skulle man vælge, hvilke telefon kontakterne kom fra og så var der ellers vejledning ud fra valget af telefon (hendes gamle var en 6310).

Det undrer mig at Nokia ikke har bygget en lignende funktion ind i Lumia.....

Klaus
(som venter på at få sin æloFon og så skal til at have alle 293  kontakter ud af E51 og over i æbloFonen)
med så mange kontanker ville jeg klart benytte gmail.

Sådan får du dem ud fra din gamle Nokia
http://thehandheldblog.com/2009/02/10/how-to-sync-your-mobile-contacts-with-your-google-account-for-free/

Så skal du bare syncke din nye telefon med gmail. Det virker godt, måske bedre end iCloud.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  123>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu