recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Overføre film osv. fra pc til ps3?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Overføre film osv. fra pc til ps3?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
andgreve Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 01-April-2012
Sted: Greve
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér andgreve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Overføre film osv. fra pc til ps3?
    Sendt: 31-Maj-2012 kl. 15:47
Håber der er nogen der kan hjælpe!
Har nu købt en ps3, men kan ikke finde ud af hvordan jeg overfører mine film, billeder og musik til den!
Har forsøgt at bruge en extern hardisk, men den siger at mine video filer er for store!
 
Håber der er nogen der kan nogle trix.
 
Takker!
Andreas
Til top
Kasper_J Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 30-Marts-2007
Status: Offline
Point: 2811
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kasper_J Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Maj-2012 kl. 15:59
http://playstadium.dk/10915/guide-ps3-media-server/

Istedet for at afspille over netværket er der en mulighed for at kopiere (vist nok ved at markere filen og trykke trekant).

Det er ret kluntet, og den kan også være lidt kræsen med formatet på dine filer. Personligt synes jeg at det er for frustrerende, så jeg endte med at købe en dedikeret boks til at se mine rippede film fra.
Til top
andgreve Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 01-April-2012
Sted: Greve
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér andgreve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Maj-2012 kl. 16:57
Hej Kasper.
Jeg må nok indrømme at jeg ikke blev klogere af dit svar.
Jeg har købt min ps3, kun til det formål at ha film, billeder og musik på den!
Så det jeg efterlyser, er hvordan jeg overfører mine billeder og videoer, fra min computer til min ps3'erer!
Kan disse filer overføres trådløst?
Hvis ikke, hvilket kabel skal jeg bruge?
Jeg troede, at man kunne få computeren og ps3'eren til at tale sammen, når de begge er på samme trådløse router. Men hvordan ved jeg ikke! (Det er windows 7 jeg har)
 
Jeg håber inderligt, at der er nogle som kan hjælpe.
Er åbentbart ikke så com/ps3 kyndig, som jeg troede...
 
Andreas
Til top
Sigida Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Branchemedlem

Oprettet: 19-August-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2190
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sigida Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Maj-2012 kl. 20:40
brug bittorent den kan vidst gøre det.
Samsung 65HU7505

Pioneer VSX-LX50

SVS 5 satelite
SVS SB2000

JVC HD750

Sony PS4
Til top
andgreve Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 01-April-2012
Sted: Greve
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér andgreve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Maj-2012 kl. 20:50
bittorent ?
Hvad/Hvor/Hvordan?
 
Til top
Sigida Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Branchemedlem

Oprettet: 19-August-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2190
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sigida Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Maj-2012 kl. 21:07
hvis du ikke kender programmet så skal du ikke bruge det. da man deler sine torrentfiler dvs film man henter fra nettet, så deler programmet det til ps3eren.
Samsung 65HU7505

Pioneer VSX-LX50

SVS 5 satelite
SVS SB2000

JVC HD750

Sony PS4
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu