|
MW3 clan tag - PS3 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
jhj ![]() Bruger ![]() Oprettet: 26-April-2010 Status: Offline Point: 53 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 05-Juni-2012 kl. 17:12 |
Har spillet mw3 siden det udkom, er måske ikke nået så lang, men prestige 2 gange...
Nu har min søn også fået en ps3 og spillet... han er så helt ny i mw3. vi har lavet samme clan tag - men vi kan ikke finde hinanden - nogen der ved hvorfor vi ikke kan det ?? hilsen John
|
|
![]() |
|
amorbavian ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2008 Sted: Sweden Status: Offline Point: 3010 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ikke for at lyde sur, men det er meget fin forum-kutyme at prøve at finde en tråd om emnet først - før man laver en ny. I dette tilfælde ligger tråden endda på første side. Men, for at svare dit spørgsmål - har I tilføjet hinanden som venner? For så er det bare om at gå ind i spillet og invitere hinanden - uanset om I har samme tag eller ej. |
|
BORING! |
|
![]() |
|
jhj ![]() Bruger ![]() Oprettet: 26-April-2010 Status: Offline Point: 53 |
Hej Amorbavian... Helt enig - selvfølgelig kigger man tidligere tråde igennem... jeg kan nu stadigvæk ikke finde den du refererer til
![]() |
|
![]() |
|
SteffenD89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4337 |
Tror at han mener denne tråd om MW3: http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=97236&title=modern-warfare-3 |
|
![]() |
|
amorbavian ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2008 Sted: Sweden Status: Offline Point: 3010 |
Ja, men mit svar er netop svar på det spørgsmål. Du inviterer ham, til en online lobby og så går i ind sammen og vælger game mode..
|
|
BORING! |
|
![]() |
|
I øvrigt er i velkommen til at tilføje mig AmorBavian. Jeg har for prøvet at få nogle private spil op at køre men vi var aldrig nok folk på samtidigt. Jeg er dog villig til at prøve igen selvom spillet nu fylder lidt mindre hos mig end før...
|
|
BORING! |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |