|
SE Xperia Active |
Besvar |
Forfatter | |
Muele
Guld medlem Oprettet: 14-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 747 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 07-Juni-2012 kl. 09:49 |
Nogen som har sådan en telefon?
Jeg har haft min i ca en måned. Den lever fuldt op til forvetningerne. Men den fabriksmonterede film over skærmen er ved at blive småridset. Den bliver jo udsat for lidt af hvert, hvilket telefonen ellers klarer fint. Men skal jeg bare afmontere filmen, når den bliver for ridset? Den har gorillaglas og en alu-ramme, som er hævet en kvart milimeter over selve skærmen. Så umiddelbart, burde skærmen være rigtig modstandsdygtig. Men hvorfor har SE så sat en film på fra fabrikken? Sekundært spørgsmål: Hvis jeg vælger en ny film, skal jeg så gå efter en af de dyre som invisible shield, eller er det smartere at købe en stak af de billige film? Hvis du ikke kan svare på mine spørgsmpl, men kender et bedre mobil-forum, jeg kan spørge i, må du gerne komme med en henvisning. |
|
The_Unforgiven
Super bruger Oprettet: 20-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 450 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ja jeg har sådan en , men bruger ikke film , ligemeget synes jeg. Men tjek www.mobilforum.dk Stein
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |