|
Bedste gratis RDM Software |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Thomas K ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 26-Januar-2010 Sted: Nordsjælland Status: Offline Point: 461 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 09-Juni-2012 kl. 16:19 |
Hej allesammen
Hvilken RDM Client/Server bruger i der hjemme? Jeg har kigget på Microsofts RDM, men det understøtter ikke umiddelbart Scalering, medmindre man manuelt editerer RDM filen. Så har jeg kigget på Teamviewer, men desværre kommer der en popup midt på skærmen, når man logger af. Det er ikke super smart på en HTPC. RealVNC fungerer fantastisk, men Mirrordriveren bruger enormt mange recourcer. LogMeIn kan som jeg læser det, kun bruges via internettet. Thomas
|
|
---------------------
Thomas K |
|
![]() |
|
T-Duck ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Online Point: 4057 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
ms skulle gøre det. for det gør den når jeg logger på min skoles wts. fra min win 7
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |