recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Digital Foto
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hukommelseskort låst !?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hukommelseskort låst !?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Bladerunner Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 29-Januar-2012
Sted: Midtsjælland
Status: Offline
Point: 306
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bladerunner Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Hukommelseskort låst !?
    Sendt: 17-Juni-2012 kl. 10:32
Hejsa,
 
Jeg havde mit SD kort ovre i en printer jeg lige har købt for at printe et par billeder ud hurtigt.
 
Da jeg satte kortet tilbage i mit kamera stod der 'Hukommelseskort låst' og jeg kan ikke tage billeder.
 
Hvordan får jeg det 'låst op' ?
 
Det er et Canon Ixus 220 HS.
 
På forhånd mange tak for svar....
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Status: Offline
Point: 6965
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Juni-2012 kl. 10:39
er der ikke en lås på kortet ?

En lille pind !
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Status: Offline
Point: 6965
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Juni-2012 kl. 10:40
Link til SD lås





Redigeret af hansie - 17-Juni-2012 kl. 10:43
Til top
rapsacdk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-Januar-2007
Sted: Rødovre
Status: Offline
Point: 633
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rapsacdk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Juni-2012 kl. 10:41
Sidder der ikke en knap fysisk på kortet som du kan være kommet til og aktivere? Mine SD kort har i hvert fald sådan en som gør dem skrive/slette beskyttet
Til top
Bladerunner Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 29-Januar-2012
Sted: Midtsjælland
Status: Offline
Point: 306
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bladerunner Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Juni-2012 kl. 10:44
Ha ha ha ha - 1000 tak - føler mig godt nok dum nu Clown
Til top
NielsB Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 03-Maj-2021
Sted: København
Status: Offline
Point: 1
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér NielsB Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Maj-2021 kl. 11:03
Stor tak til Hansie for at løse problemet med låst hukommelseskort.
For os der ikke er vant til den slags ligger de simple og enkle løsninger ikke altid lige for.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu