recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Fælleskøb ®
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Fælleskøb af DMR-E95 - slut.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketFælleskøb af DMR-E95 - slut.

 Besvar Besvar Side  <1 23456 9>
Forfatter
Besked
MMJ741 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 19-April-2004
Status: Offline
Point: 77
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Juli-2004 kl. 12:55

Hvor længe får denne "opsamling" til fælleskøb lov til at løbe?

Det er selvfølgeligt en stor fordel at lade den løbe indtil der evt. måtte være 10 der ahvde meldt sig - men det går jo desværre lidt trægt med tilkendegivelserne

Er der nogen grænse for hvorlænge folk vil vente, eller hvor længe tilbudet er gældende?

Til top
MMJ741 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 19-April-2004
Status: Offline
Point: 77
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Juli-2004 kl. 12:58
Vil det for resten være muligt at kombinere dette tilbud med køb af f.eks. et TV hos samme forretning (jeg tænker på om de evt. ville give rabat på et sådant øvrigt produkt også)?
Til top
s1000 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 04-Juli-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 8
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Juli-2004 kl. 17:50

Tak for svaret Lars - anmeldelsen er nu læst... Endnu engang en fornøjelse med de skarpe anmeldelser!

Må indrømme at jeg lige hænger på lidt endnu, det er et rigtig godt tilbud, men desværre har panasonic et par issues f.eks. omkring timer der er lidt svære at acceptere.

Til top
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7883
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Juli-2004 kl. 22:22
Oprindeligt skrevet af MMJ741 MMJ741 skrev:

Vil det for resten være muligt at kombinere dette tilbud med køb af f.eks. et TV hos samme forretning (jeg tænker på om de evt. ville give rabat på et sådant øvrigt produkt også)?
Dette burde jeg egentlig ikke svare på, men da det ikke er sikkert at forhandleren læser dette, så vil jeg sige: Ja, du kan jo altid skrive en mail til forhandleren og spørge, det kunne jo være vedkommende var frisk på et tilbud.  Der kan ikke ske noget ved at prøve i hvert fald.
Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top
JACA Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 25-Maj-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 14
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juli-2004 kl. 08:46

Hej

Jeg er noget i tvivl om hvor og om det stadig er muligt at tilmelde sig fællesindkæb af Panasonic DMR-E95 - jeg vil nemlig godt være med!

Mvh

Jacob Carstens

Til top
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7883
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juli-2004 kl. 08:50
Da forhåndsinteressen for DMR-E95, (mærkeligt nok) har været meget træg, er der ikke sat nogen deadline endnu. Desuden er maskinen ikke kommet på markedet endnu. Så jeg sætter dig på listen.
Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top
MMJ741 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 19-April-2004
Status: Offline
Point: 77
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juli-2004 kl. 22:46

Hvad er den forventede dato for dette køb?

Jeg havde egentligt planlagt at købe maskinen i Tyskland da jeg så at man her var ved at stable dette fine fællskøb på benene. Men hvis der er tale om flere måneder, så må jeg nok beklageligtvis trække min tilmelding tilbage igen.

Til top
Lars Se dropdown menu
Administrator
Administrator

recordere.dk teamet

Oprettet: 05-Oktober-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 15691
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juli-2004 kl. 23:02

Oprindeligt skrevet af MMJ741 MMJ741 skrev:

Men hvis der er tale om flere måneder, så må jeg nok beklageligtvis trække min tilmelding tilbage igen.

3 tilmeldinger er aligevel for lidt til et fællesindkøb, så det kunne være vi skulle lukke det igen.

Og nu hvor modellen rent faktisk sælges i Tyskland, så må det jo krible i dig Smile

  /Lars

Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk
Til top
Ravn Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 12-Maj-2004
Status: Offline
Point: 7
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juli-2004 kl. 23:10

Jeg har heller ikke tålmodighed til at vente flere måneder, men hvis der er flere, der kommer på banen, og leveringstidspunktet hedder primo august, vil jeg gerne være med på et fællesindkøb

 

Til top
MMJ741 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 19-April-2004
Status: Offline
Point: 77
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juli-2004 kl. 23:47

Ja, det er da altid spændende når man skal have nyt legetøj! ;)

3 tilmeldinger er ikke meget og jeg er udmærket klar over at det ikke er noget I på recordere.dk kan lave om på. Men hvis interessen ikke er større, så er der jo ikke noget at gøre ved det. Maskinen kan købes i Tyskland for lidt mindre end hvad man skulle give her i tilfælde af 5 tilmeldinger, så det kan da godt være at det ender med det.

Til top
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7883
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Juli-2004 kl. 07:56

Hmmm, ja, det kan godt være at vi skal sætte en deadline på - en sidste chance - det kunne måske lokke nogen ud af busken - og hvis ikke, ja så er det bare ærgeligt!!

SIDSTE CHANCE for tilmelding til fælleskøb af DMR-E95 er søndag d. 25. juli kl. 24:00.

Hvis der skulle være nogen forhandlere derude, der har lyst til at komme med et tilbud, der er endnu bedre end det vi har - så skal I være velkomne!

Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7883
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Juli-2004 kl. 22:21

Tilbuddet på Panasonic DMR-E95 kan ikke blive bedre.

Nu er det snart absolut sidste chance for, at får en af markedets topmodeller til en uhørt lav pris. Husk nu, at sidste chance for en tilmelding er på søndag d. 25. juli kl. 24:00.

Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 23456 9>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu