|
Så gik Planetaxel konkurs:-( |
Besvar ![]() |
Side 123 4> |
Forfatter | |||
lebon1971 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 187 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 19-Juni-2012 kl. 06:51 |
||
Så gik Planetaxel konkurs
![]() |
|||
![]() |
|||
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6262 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Damn...
Der har jeg købt rigtig mange region 1 DVD'er i årenes løb
|
|||
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|||
![]() |
|||
Denner ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-December-2006 Status: Offline Point: 377 |
||
Øv :(
|
|||
![]() |
|||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24791 |
||
Det er bare irriterende. Jeg ville også gerne vide, hvor man så kan købe derovrefra. Men man kan jo, nok ikke være sikker, på at ikke skulle betale ekstra moms.
|
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
![]() |
|||
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6683 |
||
Der er Laserdisken/Movieworld, men det er desværre dyrere:
Jeg vil også gerne vide hvor man så kan købe, uden at der kommer moms og gebyr på. |
|||
Venlig hilsen
KB |
|||
![]() |
|||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24791 |
||
Hvordan sender de? Er det unden ex moms?
|
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
![]() |
|||
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6683 |
||
Ja, alt er inklusiv. Prisen på hjemmesiden dækker ALLE omkostninger, indtil filmen er leveret hos dig. Der er ingen ekstra opkrævninger eller gebyrer i form af ekspedition, porto, told eller moms. Vi garanterer, at du ikke kommer til at betale mere, end du bekræfter på hjemmesiden, når du bestiller. Hvis det ved en sjælden fejl skulle ske, at Post Danmark alligevel finder på at opkræve told eller moms, refunderer Movie Worlddine omkostninger. Når du har vænnet dig til at bestille i god tid, vil du opleve Movie Worlds løsning som hurtigere, lettere og billigere. |
|||
Venlig hilsen
KB |
|||
![]() |
|||
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12348 |
||
Piiiiiv, altså.
Jeg sammenlignede priser på The Hunger Games, som jeg havde forudbestil hos Axel. iMusic ville have ca. 40,- mere, og Laserdisken skulle have ca. 90,- (!) mere. Dét bliver simpelthen for dyrt i længden. Jeg aner ikke hvad jeg skal gøre længere. Anime på dvd og Blu-ray kommer bare ikke herovre. Måske i England, med massiv forsinkelse. Der er ingen andre der tilbyder 100% sikkerhed for at man ikke bliver busted. Redigeret af Naiera - 19-Juni-2012 kl. 20:52 |
|||
Billede: Sony VPL-XW5000ES | Lumagen Radiance Pro 4242 | Oppo BDP-103 | Panasonic UB824 | Zidoo Z1000 Pro | Apple TV 4K
Lyd: DLS M66 | Simaudio Moon 600i | T+A DAC 8 | Mac Mini w/ Roon |
|||
![]() |
|||
||
De mangler bare meget. Jeg havde forudbestilt 3 serier, Nikita sæs 2, fringe sæs 3 og Person Of Interest. Dem kan jeg ikke finde hos dem. Så kan de ikke bruges til noget.
![]() |
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
![]() |
|||
||
Breaking Bad på Blu-ray, som jeg lige har købt fra Planetaxel kostede 796 for de første 4 sæsoner - Laserdisken vil have 1276 - Til den pris tror jeg ikke at jeg havde købt dem.
|
|||
Venlig hilsen
KB |
|||
![]() |
|||
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12348 |
||
Ingen tvivl om at Laserdiskens Movie World-priser er forrykte...
|
|||
Billede: Sony VPL-XW5000ES | Lumagen Radiance Pro 4242 | Oppo BDP-103 | Panasonic UB824 | Zidoo Z1000 Pro | Apple TV 4K
Lyd: DLS M66 | Simaudio Moon 600i | T+A DAC 8 | Mac Mini w/ Roon |
|||
![]() |
|||
||
Fringe fandt jeg: |
|||
Venlig hilsen
KB |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 4> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |