recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > TV-stationer og kanaler
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - UD med VIASAT kanaler fra Yousee (II)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

UD med VIASAT kanaler fra Yousee (II)

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
gearløs Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 25-September-2011
Sted: dk
Status: Offline
Point: 111
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér gearløs Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: UD med VIASAT kanaler fra Yousee (II)
    Sendt: 28-Juni-2012 kl. 03:53
Berlingske 27 jun 2012 - ref.

Viasat meldt til politiet (af konkurrencerådet)

Konkurrencerådet har meldt Viasat, der står som udbyder af kanaler som TV3, TV3+ og TV3 Puls, til politiet.

Årsagen er, skriver tjektv.dk, at selskabet ikke overholder et tidligere påbud om at ændre i betingelserne for at få adgang til deres kanaler.

.....

http://www.b.dk/nationalt/viasat-meldt-til-politiet



Nu ryger TV3 forhåbentligt snart ud af Yousee's grundpakke.


Redigeret af gearløs - 28-Juni-2012 kl. 16:52
Til top
Raum Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 27-Oktober-2011
Sted: Hovedstaden
Status: Offline
Point: 278
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Raum Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juni-2012 kl. 14:40
Nej det gør den ikke - for flertallet af kunderne vil have den.
men måske TV3 ændrer på betingelserne - ingen ved det - det afgør retsvæsnet...........
Til top
skyking Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 01-December-2011
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 348
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér skyking Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juni-2012 kl. 15:10
Ikke for blande mig mere end nødvendigt.
Når TV2 fra januar iår kunne "ligesom tvinges ind i grundpakker hos kabel tv foreninger", fordi prisen lå på en grænse, der kunne betegnes som en bagatel set på årsbasis.
Hvis der til næste år skulle komme andre ind vil jeg tage det dårligt op. 
En noget indforstået Joke, do not answer!
Til top
skyking Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 01-December-2011
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 348
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér skyking Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juni-2012 kl. 15:28
Oprindeligt skrevet af Raum Raum skrev:

Nej det gør den ikke - for flertallet af kunderne vil have den.
men måske TV3 ændrer på betingelserne - ingen ved det - det afgør retsvæsnet...........
Som om Retsvæsenet skulle kunne løse vores Kabelprogrammers problem   LOL Se blot på om man skulle kunne have en anden "El leverandør".
En noget indforstået Joke, do not answer!
Til top
skyking Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 01-December-2011
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 348
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér skyking Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juni-2012 kl. 15:38
Ordvalgene som de forskellige Antenneforeninger anvender, når det kommer til diverse forhandlinger mellem programudbyderne. Jeg syntes samme er tankevækkende, især hvis man gerne vil eller forsøger få samme igennem en Retslig afgørelse.
Kunne den ene part begynde få kolde fødder og sige man hellere vil køre en voldgiftssag. Ikke at der er noget galt med vores Retssystem, mere at hele Tv og tv programmer og systemener ikke er byggede til en, nå ja, retslig afgørelse.
 
Paragraf 62 i Lejeloven begyndte jeg opfatte som en gummi-paragraf der skulle tvinge nogen til betale forholdsvist meget, og med den skjulte dagsorden, at selv hvis man forlangte erstatning for noget man "Havde betalt for meget i en årrække, et sådant krav ville ikke kunne gennemtrumfes".
 
Og hvem nød også godt heraf?  Programudbyderne!


Redigeret af skyking - 28-Juni-2012 kl. 15:40
En noget indforstået Joke, do not answer!
Til top
Raum Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 27-Oktober-2011
Sted: Hovedstaden
Status: Offline
Point: 278
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Raum Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juni-2012 kl. 15:46
Oprindeligt skrevet af skyking skyking skrev:

Oprindeligt skrevet af Raum Raum skrev:

Nej det gør den ikke - for flertallet af kunderne vil have den.
men måske TV3 ændrer på betingelserne - ingen ved det - det afgør retsvæsnet...........
Som om Retsvæsenet skulle kunne løse vores Kabelprogrammers problem   LOL Se blot på om man skulle kunne have en anden "El leverandør".


TV3 er jo meldt til politiet for at ændre på sine betingelser overfor kabel-udbyderne - derfor skriver jeg som jeg gør.....
Til top
gearløs Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 25-September-2011
Sted: dk
Status: Offline
Point: 111
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér gearløs Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juni-2012 kl. 17:03
Oprindeligt skrevet af Raum Raum skrev:

Nej det gør den ikke - for flertallet af kunderne vil have den.
men måske TV3 ændrer på betingelserne - ingen ved det - det afgør retsvæsnet...........


Har du set en afstemning ?

Det er osse ligemeget - det har ikke - og burde ej heller have - noget med "demokrati" at gøre.

Det drejer sig om retten til at vælge frit - og når det nu er teknisk muligt - så skal det også praktiseres.

Hidtil har det været et rimeligt argument, at det ikke var muligt at lave enkelt-valg.

Vi kan heller ikke have, at et TV-selskab går ud og forlanger (læs: presser) en udbyder til at lægge deres kanal i en grundpakke med truslen om at, ellers vil de ikke levere kanalerne.

Det er ren mafia og korruption !

Som det desværre fremgår, opfattes det åbenbart ikke sådan blandt mange - så gudskelov er der nogen offentlige instanser der kan.

Jeg synes dog at det burde være tydeligt - men man skal åbenbart ikke forvente særlig megen loyalitet eller rebelskhed i DK - snarere en mobbementalitet overfor dem der råber op...
Til top
skyking Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 01-December-2011
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 348
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér skyking Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juni-2012 kl. 17:17

@ Raum

Jeg er ikke uenig med Dig, jeg tænker mere på alle de Jurister og Afdelingsbestyrelsesmedlemmer/Antenneforeninger med videre der sidder rundt i landet. De har fingeren på pulsen, men hvormange er her interesseret i vi slipper billigere   Wink  Kabel Tv og Jura er da viltd fascinerende.
 
Nåh! det med ændre på tingenes skæve tilstand?  De som v i l have os til betale for tingene og hvor lang en snor de skal have, for kunne kradse pengene ind? Told og skat får jo deres part.


Redigeret af skyking - 28-Juni-2012 kl. 17:21
En noget indforstået Joke, do not answer!
Til top
Raum Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 27-Oktober-2011
Sted: Hovedstaden
Status: Offline
Point: 278
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Raum Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juni-2012 kl. 17:18
Jeg syns du skal skrive alt det der til politiet - for du har jo selvfølgelig beviser for dine påstande om mafia og korruption......

Der foregår afstemninger i yousee-regi - jeg har selv været med i en for 1½ år siden.
Til top
skyking Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 01-December-2011
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 348
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér skyking Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juni-2012 kl. 17:23
Lige voldsomt nok, i øvrigt har jeg altid ment at Antenneforeningen Århus og Boligselskaberne her i Byen står over Retssystemet.
Mafia og korruption, er det ikke penge som unddrages Skattevæsenet, og det vi betaler i pakkerne bliver vel nøjagtigt afregnet med Moms, CopyDan og KODA afgifterne.
  Nu bør jeg være træde varsom, måske jeg har noget på min retslige konto der giver mig en alt for lang line, dog kun dette her emne.

Redigeret af skyking - 28-Juni-2012 kl. 17:32
En noget indforstået Joke, do not answer!
Til top
gearløs Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 25-September-2011
Sted: dk
Status: Offline
Point: 111
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér gearløs Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juni-2012 kl. 21:28
..
Forleden stod der i avisen (politiken) at discountbutikkerne siden 2011 havde hævet priserne med 4-6 % og iøvrigt er det - og burde være - almindelig kendt, at forbrugerne i danmark betaler for meget for deres forbrugsvarer...

Det har der masser af uafhængige undersøgelser af.

Pr . d.d. så jeg forsiden på BT i supermarrkedet: Byggecentere tager røven på dig

Og i den sidste måned har benzinprisen ligget nærmest konstant på ca. 12,50 (95 oktan) på trods af, at der har været flere udmeldinger om at den internationale pris var faldet. Den burde måske snarere være 11,50 kr.

UEFA er også gennemsyret af korruption. De aftaler med fx. Viasat eneret til fodboldkampe og pengene bliver kanaliseret ned i fodbodklubberne, til spillere, bosser og UEFA ledelse..

Sidst på elektronikområdet aka de store skift til fladskærme i de senere år, blev flere kæder tvunget til ombytte fladskærme som ikke var digitale...

Så tror sku da osse pokker, om ikke nogle TV selskaber også scorer kassen på os..

I hvert fald er ejerne bag VIASAT selskabet milliardærer....



note: Begrebet "Korruption" dækker over alt der ikke fungerer efter hensigten - og altså ikke bestikkelse som åbenbart er den folkelige opfattelse i DK (noget der åbenbart er opstået via TV serier).

Det er ganske sprogligt korrekt at kalde politi, politikere og andet deslige for korrupte - uden at det må give anledning til injurier..



Redigeret af gearløs - 28-Juni-2012 kl. 21:31
Til top
Raum Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 27-Oktober-2011
Sted: Hovedstaden
Status: Offline
Point: 278
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Raum Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juni-2012 kl. 21:35
kors hvor du vrøvler - men ganske morsomt at læse.

Måske dine indlæg passer bedre på eb.dk eller bt.dk?
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu