|
TOSHIBA TLP 550 Projector |
Besvar |
Forfatter | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mr Majestic
Ny bruger Oprettet: 03-Juli-2012 Sted: Danmark Status: Offline Point: 2 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 03-Juli-2012 kl. 12:44 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Jeg vil sælge min Toshiba projektor. Det har ikke været brugt meget, kun til et par konferencer på arbejdspladsen. det kostede 17,995 Kr., da vi købte det. Vi har nu købt to mere, så denne ikke er nødvendig. Det virker perfekt og kommer med fjernbetjening. Jeg kan ikke finde brugervejledning, men du kan nemt downloade det gratis online. Kablerne vil vi holde, som vi har brug for dem, men de er også meget billigt at købe. Men jeg formoder, jeg kan finde kabler, hvis du virkelig har brug for dem . Du vil naturligvis få strømkablet.
Mellem 180 og 200 timer er blevet anvendt, måske mindre. : o)) Jeg bor i Helsingør, så det vil blive sendt med posten! Så hvor meget ville du give for det ??? Toshiba TLP-550 3LCD Projector Specifications
Redigeret af Mr Majestic - 03-Juli-2012 kl. 14:00 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
LAB
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |