|
Denver-afspiller grynet og pixeleret billede |
Besvar |
Forfatter | ||
jalokins
Ny bruger Oprettet: 04-Juli-2012 Status: Offline Point: 4 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 05-Juli-2012 kl. 12:15 |
|
Hej! Når jeg afspiller en DVD på afspilleren er billedet meget grynet og pixeleret. Jeg har prøvet DVD'en i min computer, og der er billedet fint og skarpt. Afspilleren er tilsluttet et fladskærms-tv via et scart-stik. Hvad kan problemet være? Afspilleren er ret ny.
|
||
Beanie
Guld medlem Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: DK Status: Offline Point: 1597 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ny, men billig?
|
||
jalokins
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ja!
|
||
kaizer
Guld medlem Oprettet: 08-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2346 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Scart og fladskærme er ofte en dårlig kombination. Især hvis afspilleren er billig.
|
||
Michaelds
Bruger Oprettet: 14-Januar-2010 Status: Offline Point: 154 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
+1 |
||
u2pia
Super bruger Oprettet: 15-Januar-2010 Sted: Slagelse, DK Status: Offline Point: 339 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Så prøv at forbinde DVD afspiller og Fjernsyn med et HDMI kabel, og jeg er sikker på at du vil opleve en markant forskel.
|
||
jalokins
Funktioner
Tak(0)
|
|
Der er desværre ikke nogen HDMI-udgang i afspilleren, så jeg kan ikke teste om det skulle forbedre kvaliteten.
|
||
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
DVD afspillere med HDMI er så billige at det ikke kan gå at købe andet. Mener jeg har set dem helt ned til under 500 kr. Men som de andre er inde på, kan man også købe FOR billigt. Køb en Sony med HDMI til få hundrede kroner mere |
||
u2pia
Super bruger Oprettet: 15-Januar-2010 Sted: Slagelse, DK Status: Offline Point: 339 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
En brugt Denon 1940 kan fås for 500
http://www.dba.dk/dvd-super-audio-cd-denon-1/id-84166229/ |
||
jalokins
Funktioner
Tak(0)
|
|
Tak for svarene! Det lyder til at jeg nok desværre må ud og investere i en ny afspiller..
|
||
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |