recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Skolecomputer til fornuftig pris
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Skolecomputer til fornuftig pris

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Davidp Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-Marts-2007
Sted: Kastrup
Status: Offline
Point: 905
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Davidp Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juli-2012 kl. 19:09
Oprindeligt skrevet af SteffenD89 SteffenD89 skrev:

Et drev ville bare være bonus, men jeg forventede det ikke taget størrelsen i betragtning. Jeg regner med at købe en senere på måneden. 2300kr for en computer der hovedsageligt vil blive brugt til skole, er helt helt okay. Er jeg af en eller anden grund træt af den om 2 år, så har omkostningerne ikke være for store uanset. Smile

Præcis. Man skal ikke være bange for at købe brugt/ældre! Især når ens behov ikke er større Smile Da kan man lige så godt spare pengene.
Til top
Doghead Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 11-Juli-2012
Sted: Danamrk
Status: Offline
Point: 34
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Doghead Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juli-2012 kl. 21:34
I en X model, er der ikke et dvd drev. den ligger i dokken. eller som ekstern. Det er professionelle maskiner, så der er ikke noget knald installeret.
Til top
SteffenD89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4337
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SteffenD89 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Juli-2012 kl. 19:34
Oprindeligt skrevet af Doghead Doghead skrev:

I en X model, er der ikke et dvd drev. den ligger i dokken. eller som ekstern. Det er professionelle maskiner, så der er ikke noget knald installeret.


Lyder som jeg havde forventet.

Hvad skal sådan et externt drev koste?
Til top
SteffenD89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4337
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SteffenD89 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Juli-2012 kl. 19:35
Oprindeligt skrevet af Davidp Davidp skrev:

Oprindeligt skrevet af SteffenD89 SteffenD89 skrev:

Et drev ville bare være bonus, men jeg forventede det ikke taget størrelsen i betragtning. Jeg regner med at købe en senere på måneden. 2300kr for en computer der hovedsageligt vil blive brugt til skole, er helt helt okay. Er jeg af en eller anden grund træt af den om 2 år, så har omkostningerne ikke være for store uanset. Smile

Præcis. Man skal ikke være bange for at købe brugt/ældre! Især når ens behov ikke er større Smile Da kan man lige så godt spare pengene.


Ja. Jeg var dog bare ikke klar over at der var en hjemmeside der solgte istandsat computere. Så ved jeg også det til en anden gang.Tongue
Til top
SteffenD89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4337
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SteffenD89 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-August-2012 kl. 14:56
Jeg siger tak til alle der har bidraget. Jeg har lige bestilt en IBM X61s til 2300kr fra www.refurb.dk.
Som skolecomputer går jeg ud fra at den vil være tilstrækkelig de næste par år og hvis ikke andet, så har den været piv billigTongue
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu