recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S: Logitech Harmony 1000
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S: Logitech Harmony 1000

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
nAlen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 13-Juni-2009
Sted: Hjørring
Status: Offline
Point: 609
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nAlen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: S: Logitech Harmony 1000
    Sendt: 17-Juli-2012 kl. 17:20
http://www.trustedreviews.com/Logitech-Harmony-1000-Universal-Remote_Surround-Sound-System_review

Har fået sådan en fætter til overs..  

Den fungerer 99% korrekt, eneste lille anke jeg har haft er en lavfrekvent hyletone der kommer lige når den bliver sat i ladestationen. Denne forsvinder igen efter 5 sekunder, så om det er en decideret fejl aner jeg ikke :)

Komplet med lader og remote. Med lidt held kan jeg også grave emballagen frem hvis nogen måtte ønske det.. Software til den haves også, men det er for længst uddateret og langt nyere versioner findes til fri DL fra logitechs hjemmeside. 

Kvittering er for længst parkeret lodret. Jeg er 2. ejer af den, og standen er fin.

Befinder sig i Hjørring - Nordjylland, alle bud betragtes som afhentet eller plus porto.

HBO: 350

Spørgsmål besvares løbende :)

Fyr løs de herrer :)
Til top
soren_b Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 10-Januar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 501
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér soren_b Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Juli-2012 kl. 19:51
byder 350,- + pp
hvor lang tid lader du auktionen køre?
Til top
nAlen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 13-Juni-2009
Sted: Hjørring
Status: Offline
Point: 609
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nAlen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Juli-2012 kl. 19:55
Det er noteret.. 

Regner med at den kører et par dage alt efter hvor hyppigt der nu bliver budt.
Lyder det nogenlunde fair for alle parter ? :)
Til top
soren_b Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 10-Januar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 501
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér soren_b Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Juli-2012 kl. 20:16
ganske fairTongue
Til top
Tazman Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 11-Januar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 203
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tazman Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Juli-2012 kl. 23:18
400 gode danske kroner er budt :-)
Til top
nAlen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 13-Juni-2009
Sted: Hjørring
Status: Offline
Point: 609
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nAlen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juli-2012 kl. 06:04
400 gode danske kroner er hermed noteret :-)
Til top
vang Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 18-December-2008
Status: Offline
Point: 60
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér vang Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juli-2012 kl. 10:46
450pp
Til top
ridderdk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 29-September-2006
Sted: Køge, Denmark
Status: Offline
Point: 985
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ridderdk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juli-2012 kl. 11:05
500+porto
Til top
nAlen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 13-Juni-2009
Sted: Hjørring
Status: Offline
Point: 609
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nAlen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juli-2012 kl. 14:45
500pp er hermed noteret

Skal vi sige den kører til i morgen eftermiddag... Så kan jeg vist lige nå at afsende den, så vinderen har den til weekenden.. (om gud og postDK vil det) :)


Til top
Tazman Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 11-Januar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 203
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tazman Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Juli-2012 kl. 07:52
550 pp er sendt afsted
Til top
nAlen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 13-Juni-2009
Sted: Hjørring
Status: Offline
Point: 609
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nAlen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Juli-2012 kl. 09:52
og de 550pp er hermed noteret som værende højeste bud.

Jeg synes egentligt jeg har ramt det prisleje jeg nogenlunde havde forventet, så auktionen lukker kl 15.30..

Så har jeg lige en times tid til at få kommunikeret lidt frem og tilbage med vinderen og få smidt den afsted inden weekenden..

 
Til top
nAlen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 13-Juni-2009
Sted: Hjørring
Status: Offline
Point: 609
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nAlen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Juli-2012 kl. 15:43
Vi slutter her - PB sendt til Tazman :-)
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu