recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Kabel-TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - "underlige" pixeleringer yousee
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

"underlige" pixeleringer yousee

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked Baglæns sortering
Notfast Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 28-April-2008
Sted: Øst Jylland
Status: Offline
Point: 2875
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Notfast Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: "underlige" pixeleringer yousee
    Sendt: 03-August-2012 kl. 10:43
Oprindeligt skrevet af OFF OFF skrev:

Ja det skulle gerne være, men indstråling af tidligere programmer?
 
 
Ja ja, når det først er sluppet ud et sted fra, så kan signalet svæve rundt i lang tid før det ramme ind et sted igen.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
LOL


Redigeret af Notfast - 03-August-2012 kl. 10:44
.....
Til top
OFF Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 01-April-2010
Sted: DK
Status: Offline
Point: 36
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér OFF Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-August-2012 kl. 09:12
Det med start forfra, vil Jeg da prøve at undersøge, vi er kun 6 huse på vejen. Så Jeg håber beboerne kan huske 2 uger tilbage. Nu har Jeg fri iaften, så Jeg kan checke om det er blevet bedre.
Jan
Til top
bruger udmeldt 23 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 25-December-2010
Status: Offline
Point: 2017
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bruger udmeldt 23 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-August-2012 kl. 07:45
Oprindeligt skrevet af Vilhelm Vilhelm skrev:

Man skulle tro, da du pludselig kan se signalet fra en tidligere udsendelse, at en anden husstand i nabolaget har bestilt StartForfra af den tidligere udsendelse, og at dette på mystisk vis påvirker din modtagelse.
 
Det kunne måske ske gennem det omtalte løse stik, som blev fundet nede i kabelskabet.
Til top
Vilhelm Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Marts-2009
Sted: København Ø
Status: Offline
Point: 1508
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Vilhelm Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-August-2012 kl. 23:16
Man skulle tro, da du pludselig kan se signalet fra en tidligere udsendelse, at en anden husstand i nabolaget har bestilt StartForfra af den tidligere udsendelse, og at dette på mystisk vis påvirker din modtagelse.
Venlig hilsen, Vilhelm
Til top
Kasper Jensen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-Marts-2007
Status: Offline
Point: 536
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kasper Jensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-August-2012 kl. 10:27
Lyder som Hother siger - en fejl fra Yousee's side, da jeg ikke kan se, hvordan den fejl ellers kan opstå, uden indflydelse fra en HD kilde.
Til top
OFF Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 01-April-2010
Sted: DK
Status: Offline
Point: 36
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér OFF Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-August-2012 kl. 09:41
Jeg har ikke fået set så meget tv om mellem 20 og 22 hvor det var værst, da Jeg har haft aftenvagt.
Hother, det sjove af det er at en teknikker sagde at de kendte til problemerne med pixeleringer(dog ikke "gamle" billeder), men alle andre fra yousee nægter alt. Jeg har dog talt med et par naboer, der også oplever pixeleringer og hakken i billederne. Nu har Jeg fri i aftentimerne op til weekenden, så Jeg kan få checket ordentligt.

Jan
Til top
Lytro Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 03-Maj-2010
Sted: Nejede,Hillerød
Status: Offline
Point: 363
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lytro Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Juli-2012 kl. 15:32
Oprindeligt skrevet af OFF OFF skrev:

Ja det skulle gerne være, men indstråling af tidligere programmer?

Yousee teknikker havde aldrig hørt om et sådant problem, men fandt et løst stik i boksen ude på vejen, Jeg har dog ikke fået checket om det hjalp. Men Jeg håber meget, for det var ikke kønt at se på.
 
Indstråling af tidligere programmer  --- det har jeg heller ikke hørt.
Indstrålingen kommer typisk fra DVB-T nettet, når man har dårlige forbindelser.
 
Lynge Smile
Hvorfor skriver du ikke i din PROFIL, hvilken landsdel du bor. Det ville hjælpe på nogle svar. :-)
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Juli-2012 kl. 12:35
Jeg har også fra tid til anden pixeleringer, og min antenneinstallation er i supertop stand. Det kan være fra måden de udsendes på, altså en fejl fra YouSee  Smile
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
bruger udmeldt 23 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 25-December-2010
Status: Offline
Point: 2017
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bruger udmeldt 23 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Juli-2012 kl. 12:26
Har du så fået set efter, om det virker efter at det løse stik i kabelskabet er sat på plads?
Til top
OFF Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 01-April-2010
Sted: DK
Status: Offline
Point: 36
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér OFF Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Juli-2012 kl. 12:22
Det gør den ikke, den står i standby, og det er også set på et tv uden boks, men tak for dine råd.

Jan
Til top
dkscan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 25-Februar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1333
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dkscan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juli-2012 kl. 18:19
Det eneste forklaring jeg kan komme på er, at du kører timeshift på din Samsung-boks og det er billedet fra den, der popper op.
Per H. Nielsen
Dansk Scanner Information
Til top
OFF Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 01-April-2010
Sted: DK
Status: Offline
Point: 36
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér OFF Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juli-2012 kl. 16:39
Ja det skulle gerne være, men indstråling af tidligere programmer?

Yousee teknikker havde aldrig hørt om et sådant problem, men fandt et løst stik i boksen ude på vejen, Jeg har dog ikke fået checket om det hjalp. Men Jeg håber meget, for det var ikke kønt at se på.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu