recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Solgt, tråden er lukket...
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Solgt, tråden er lukket...

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Jakabov Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-Februar-2008
Sted: Vodskov
Status: Offline
Point: 1330
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jakabov Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Solgt, tråden er lukket...
    Sendt: 02-August-2012 kl. 11:57
Sælges, 1 stk. HTC Desire, sort, 2 år gammel, original emballage samt tilbehør (4GB Microsd, lader, manualer) og kvittering medfølger. Der er også bilholder med. 

Er godt brugt og er ikke så velholdt på selve coveret men skærmen har altid haft screenprotector på. 

Virker upåklageligt. Kan afhentes i Vodskov, lidt nord for Aalborg. Kan også sendes men bemærk at bud skal være plus porto. 

HBO - 600 kr, slå til pris 750 kr. Se billeder her;

Redigeret af Jakabov - 06-August-2012 kl. 12:13
Til top
Jakabov Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jakabov Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-August-2012 kl. 14:26
Bump. 
Til top
Puroresufan Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 03-Maj-2009
Sted: Denmark
Point: 287
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Puroresufan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-August-2012 kl. 12:10
Da der ikke er voldsomt interesse for din tlf, tillader jeg mig at byde 500,- + porto.
Til top
Jakabov Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jakabov Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-August-2012 kl. 12:16
Der er budt 500 i forvejen over pb og det takkede jeg nej til. 
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu