recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Smart TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - GoogleTV enheder
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

GoogleTV enheder

 Besvar Besvar Side  <123>
Forfatter
Besked Baglæns sortering
lunapark Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 24-Marts-2009
Status: Offline
Point: 175
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lunapark Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-August-2012 kl. 14:59
Kan iøvrigt fortælle at der NSZ-GS7 netop har modtaget en opdatering, så den stemmer overens med dens amerikanske fætter, hvis du har købt i UK.

Det vil sige nu er der Mediaplayer, hvis man da ikke bruger den fra GTVBOX,
og så er der integreret NETFLIX på boksen nu. Fedt !
Til top
lunapark Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 24-Marts-2009
Status: Offline
Point: 175
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lunapark Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-August-2012 kl. 23:22
Oprindeligt skrevet af FriendlyMots FriendlyMots skrev:

Ingen problem, andet end jeg var super hooked på den. Indtil jeg faktisk ville se den på amazon uk, og prisen der var 3 gange så høj. Æv :)


Hva så med en Logitech Revue ?
De er ved at være ret billige, og kører samme software, og egentlig synes jeg deres betjening er bedre.
Men det er klart at Sonys modeller er helt nye og dermed dyrer...
Til top
FriendlyMots Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 30-Maj-2007
Status: Offline
Point: 195
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér FriendlyMots Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-August-2012 kl. 17:52
Ingen problem, andet end jeg var super hooked på den. Indtil jeg faktisk ville se den på amazon uk, og prisen der var 3 gange så høj. Æv :)
KRP-600m - isf-kalibreret
Onkyo 705
Focal Sib
PS3/Xbox360 Hddvd addon
Til top
lunapark Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 24-Marts-2009
Status: Offline
Point: 175
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lunapark Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-August-2012 kl. 16:44
Oprindeligt skrevet af FriendlyMots FriendlyMots skrev:

NSZ-GS7 koster da vist lidt mere end kun 99$


Det kan jo gå for stærkt så sætter lige et 1-tal foran og retter det. Tak.
Til top
FriendlyMots Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 30-Maj-2007
Status: Offline
Point: 195
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér FriendlyMots Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-August-2012 kl. 16:37
NSZ-GS7 koster da vist lidt mere end kun 99$

Redigeret af FriendlyMots - 10-August-2012 kl. 16:38
KRP-600m - isf-kalibreret
Onkyo 705
Focal Sib
PS3/Xbox360 Hddvd addon
Til top
JordanDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 03-December-2009
Sted: Randers C
Status: Offline
Point: 2327
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JordanDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-August-2012 kl. 13:04
Oprindeligt skrevet af lunapark lunapark skrev:

Jeg har forsøgt at installere den apk-installation af betaen som virker på min telefon,
men desværre virker denne tilsyneladende ikke på Google TV.

Har aldrig sat mig så meget ind i XBMC og Plex, og hvad forskellene er...

Men Plex kører i bedste stil... Alle min film og serier fra NAS-harddisken er tilgængelige på mit Google TV.


Den til din mobil er beregnet til touch. Wink Hvis man skal have til en Android boks uden at compile selv, kan denne måske bruges?

http://www.pivosforums.com/viewtopic.php?f=11&t=847
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub

Mess with the best, die like the rest.
Til top
lunapark Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 24-Marts-2009
Status: Offline
Point: 175
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lunapark Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-August-2012 kl. 21:50
En bruger på Googletvforum.org har skrevet denne besked:

"Sony UK support have suggested that netflix should be avaliable around about the 11th August "

Så det tyder meget godt, og sandsynligt at amerikanerne skal have opdateringen først... Mener også at huske at udviklerne i den sidste Google TV Hangout snakkede om at Mediaplayeren, meget snart vil blive tilgængelig..

Mht. PLEX.
Så kan jeg kun snakke godt om den, dog bliver serveren lidt tung at arbejde med når den får en masse film... Men i Google TV platformen kører det fint.
Til top
Jwin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Januar-2008
Sted: København, DK
Status: Offline
Point: 757
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jwin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-August-2012 kl. 21:47
Oprindeligt skrevet af Jwin Jwin skrev:

Jeg har lige fået en hjem fra England. Cool lille box

At kalde den "Cool" har vist sig at være en sandhed med modifikationer. Den bliver faktisk svine varm. Frem med mit SparoMeter:

I drift bruger den 7 watt. Det er OK. I standby med "hurtig start" bruger den 7 watt. Hvad ?!?!? Den eneste forskel er nok at den bare ikke sender noget billede over HDMI.

I standby "uden hurtigstart" bruger den 0,1 watt. Desværre kan man så ikke bruge fjernbetjeningen som multi-fjernbetjening, da den ikke kan sende koder til PVR og Receiver når den er i det mode. Det er ret ærgeligt. Når den er bootet, så virker fjernbetjeningen faktisk OK som multi-remote.

J
Til top
Jwin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Januar-2008
Sted: København, DK
Status: Offline
Point: 757
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jwin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-August-2012 kl. 21:37
Oprindeligt skrevet af JordanDK JordanDK skrev:

Nogle af jer som har prøvet installere 3. parts app på den som fx xbmc? Ved godt den stadig kun er i alpha stadiet, men kunne være cool hvis man kan.

Nej, jeg venter lidt med xbmc. Den nuværende beta overstiger mine evner som programmør. Men det er helt klart den vej jeg skal.

GTV har en check box: "Tillad installation af applikationer, som ikke er fra Google Play Butik". Manner, den kunne jeg godt bruge på min Apple TV

GTV skulle egentligt have en Media Player installeret fra starten, men der kun en "teaser" ikon med "Comming Soon". Den skulle være releaset i den amerikanske udgave. Den kan dog kun klare lokale medier og ikke DLNA, så den er ikke så interessant...

Jeg bruger app'en aVia som Media player. Den kan klare USB og DLNA, så jeg klarer mig indtil jeg får installeret Plex Server på min PC.

J
Til top
Jwin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Januar-2008
Sted: København, DK
Status: Offline
Point: 757
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jwin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-August-2012 kl. 21:27
Oprindeligt skrevet af lunapark lunapark skrev:

Min ender med "20120628_URSC"
Så ja det kunne godt tyde på at du har lidt netproblemer.
Ved ikke om du gøre det allerede, men ellers vil jeg anbefale dig at bruge et kablet netværk.

Så fik jeg "REL02...20120628_URSC" installeret. Det var porten på min switch der drillede. Over i en anden port og så kørte det bare. Lidt mærkeligt, da jeg overhovedet ikke har oplevet problemer med lokal streaming på den første port.

Amerikanerne har fået "REL03...20120724_URSC" frigivet, så vi venter spændt.

J
Til top
lunapark Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 24-Marts-2009
Status: Offline
Point: 175
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lunapark Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-August-2012 kl. 20:21
Jeg har forsøgt at installere den apk-installation af betaen som virker på min telefon,
men desværre virker denne tilsyneladende ikke på Google TV.

Har aldrig sat mig så meget ind i XBMC og Plex, og hvad forskellene er...

Men Plex kører i bedste stil... Alle min film og serier fra NAS-harddisken er tilgængelige på mit Google TV.
Til top
JordanDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 03-December-2009
Sted: Randers C
Status: Offline
Point: 2327
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JordanDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-August-2012 kl. 18:41
Nogle af jer som har prøvet installere 3. parts app på den som fx xbmc? Ved godt den stadig kun er i alpha stadiet, men kunne være cool hvis man kan.
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub

Mess with the best, die like the rest.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu