recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Smart TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - GoogleTV enheder
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

GoogleTV enheder

 Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
Huleboer Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 09-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 9
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Huleboer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Oktober-2012 kl. 19:59
Har du fysisk hentet den eller har du bestilt den over nettet. Har nemlig lidt problemer med at finde et sted hvor de vil sende den til danmark.
Til top
Huleboer Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 09-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 9
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Huleboer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Oktober-2012 kl. 20:02
Oprindeligt skrevet af Jwin Jwin skrev:

Jeg har en Sony Google Tv box hentet i England. Se nederst på side 3

http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=116171&PN=3&title=bedste-billigste-og-mest-lydlse-netflix-ting

J

Har du fysisk hentet den eller har du bestilt den over nettet. Har nemlig lidt problemer med at finde et sted hvor de vil sende den til danmark.
Til top
Jwin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Januar-2008
Sted: København, DK
Status: Offline
Point: 757
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jwin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Oktober-2012 kl. 21:22
Oprindeligt skrevet af Huleboer Huleboer skrev:

Har du fysisk hentet den eller har du bestilt den over nettet. Har nemlig lidt problemer med at finde et sted hvor de vil sende den til danmark.

Jeg købte den hos Amazon i UK

J

Edit: Husk at prisen er uden mons.

Redigeret af Jwin - 22-Oktober-2012 kl. 21:27
Til top
Huleboer Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 09-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 9
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Huleboer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Oktober-2012 kl. 21:44
Oprindeligt skrevet af Jwin Jwin skrev:

Oprindeligt skrevet af Huleboer Huleboer skrev:

Har du fysisk hentet den eller har du bestilt den over nettet. Har nemlig lidt problemer med at finde et sted hvor de vil sende den til danmark.

Jeg købte den hos Amazon i UK

J

Edit: Husk at prisen er uden mons.

Mmmm når jeg vil bestille en så kommer den her tekst op:
 We're sorry. This item can't be shipped to your selected destination. You may either change the shipping address or delete the item from your order by changing its quantity to 0 and clicking the update button below. 

Jeg har prøvet med både min hjem adresse og den til job. Men uden held, når man læser læser lidt mere om det kommer det frem, at det er leverandøren af varen som bestemmer hvor de vil have tingene sendt hen. Så det er nok sony der siger nej, håber at det er fordi de snart kommer med en dansk lancering. 
Men tror nu ikke jeg kan vente så det bliver nok sådan en her

 http://www.amazon.com/VIZIO-Co-Star-Stream-Player-Google/dp/B009IBX7Z2/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1350934842&sr=8-1&keywords=vizio+co-star

Også via shopusa.com, hvis jeg altså kan bestille en med et dansk kreditkort. 




Til top
Jwin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Januar-2008
Sted: København, DK
Status: Offline
Point: 757
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jwin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Oktober-2012 kl. 22:41
Bliver du afvist på amazon.co.uk ? Jeg kunne forstå hvis det er amazon.com , men i UK? Det var godt nok i Juli jeg købte min, men det skulle sært undre mig hvis amazon.co.uk ikke vil sælge til resten af Europa.

Hvor surt. Held og lykke med at få fat i en "coaster". Skriv venligst lidt om den......

J
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu