recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - PS3 Problem med Blue Ray Film/Spil
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

PS3 Problem med Blue Ray Film/Spil

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
jan160674 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-Juli-2008
Status: Offline
Point: 504
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jan160674 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: PS3 Problem med Blue Ray Film/Spil
    Sendt: 08-August-2012 kl. 09:42
Min PS3 er begyndt at fryse i spil (der afvikles fra skive) samt Blue Ray film.

Det er meget periodisk men i går kunne jeg så ikke spille Fifa, jeg nåede en kamp så frøs den. Derefter nåede jeg ikke engang frem til spilmenu før den frøs igen.

Vi så en blue ray film, hvor den døde 2 gange undervejs, og måtte starte forfra.

DVD film afspiller den fint.

Jeg formoder den bare skal erstattes af en ny, har vist efterhånden også +3 år på bagen. Reparation (nyt drev) formoder jeg ikke kan betale sig.

Men tænkte på om den evt. bare skulle renses indeni (laser hoved etc.) Nogen der ved om det er en mulighed?
Til top
Ukke Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-November-2006
Sted: Denmark
Point: 1559
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ukke Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-August-2012 kl. 11:59
Din laser er sandsynligvis ved at stå af. 
Til top
jan160674 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-Juli-2008
Point: 504
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jan160674 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-August-2012 kl. 12:35
Ja endte også med at købe en anden.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu