|
S/V: 2 stk. FireDTV (DVB-T) *ny pris* |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
jakobbirk ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 170 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 09-August-2012 kl. 21:38 |
S:
2 stk. FireDTV (DVB-T) "Model: FireDTV T/CI" (så vidt vides ikke DVB-T2) Bemærk: Dette er den eksterne udgave med firewire tilslutning HBO: samlet pris 600,- Afhentning Vanløse eller bud + porto. Sendes ved modtagelse af bankoverførsel. Redigeret af jakobbirk - 16-August-2012 kl. 16:38 |
|
![]() |
|
Badsted ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-November-2004 Sted: Ølstykke DK Status: Offline Point: 1042 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sikkert et dumt spørgsmål, men understøtter de dvb-t2 og ci+ så man kan bruge dem med boxer?
Mvh Henrik Badsted |
|
![]() |
|
Hackerjac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-September-2008 Sted: Videbæk Status: Offline Point: 2735 |
er de med eller uden cam ?
|
|
![]() |
|
jakobbirk ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 170 |
Næh det er vel ikke dumt. Jeg har selv brugt dem til boxer men er herhjemme blevet tvunget til at skifte til YouSee. Men jeg troede egentlig bare det kørte dvb-t og ved ikke med plusset i ci+
Ihvertfald kørte det fint. |
|
![]() |
|
Det er uden. Men jeg har et "Boxer TV-module" liggende i skuffen som jeg også godt kan sælge.
|
|
![]() |
|
Hackerjac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-September-2008 Sted: Videbæk Status: Offline Point: 2735 |
hvilken pris har du selv i tankerne for 1 stk med cam ?
|
|
![]() |
|
brisk ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-December-2009 Status: Offline Point: 169 |
og hvad er hbo pr stk uden cam?
|
|
![]() |
|
Badsted ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-November-2004 Sted: Ølstykke DK Status: Offline Point: 1042 |
Kunne du se f.eks. TV2 HD med disse tunere og dit Boxer abonnement? Hvis det virker med Boxers TV2 HD udgave, så er jeg en glad køber af ét eller begge. Mvh Henrik Badsted
|
|
![]() |
|
Jeg har ikke prøvet Boxers TV2 HD med Firedtv, for det er næsten et år siden at jeg skiftede til Yousee. Men så vidt jeg kan læse, så kører TV2 HD med DVB-T2 og Firedtv med DVB-T(1), altså ikke det samme
Nu tvinger I mig jo til at sætte HBO, så det sætter jeg på nu. Vurdering ønskes stadig :-) |
|
![]() |
|
Byder 500 plus porto fot 1 stk med cam
|
|
![]() |
|
Døde dette salg helt ?
|
|
![]() |
|
Nope, men jeg håber stadig at vi kommer på HBO. Slutter 23 i aften.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |