|
valg af kontor bærbar |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
forzajuve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Jyllinge Status: Offline Point: 6487 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 12-August-2012 kl. 19:54 |
Hejsa har en kammerat som skal købe en bærbar til hans kæreste skal mesf alt minimum have 15.6 tommer skærm og ikke blive varm selvom den er tændt længe.... prisen omkring 3-.4.000 hvad skal man kigge efter
|
|
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
|
|
![]() |
|
pdrhan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1343 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Lenovo , hvis de kan fåes for den pris.....glem alt andet!
|
|
SamsungLED 55uh8200|Samsung SMT-H3126R|iPhone 6+
----------------- Kastrup/Amager |
|
![]() |
|
Kasper_J ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 2814 |
Lenovo til 3-4.000 er ikke bedre end noget andet, deres Thinkpad pc'er er derimod rigtigt fine, men de koster også noget mere.
|
|
![]() |
|
pdrhan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1343 |
Det var det jeg mente...glemte at nævne Thinkpad....
![]() |
|
SamsungLED 55uh8200|Samsung SMT-H3126R|iPhone 6+
----------------- Kastrup/Amager |
|
![]() |
|
Tstampe ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 660 |
Hej...
Jeg skal selv ud og have fundet en kontro-maskine.
Og her har jeg kig på en E530. Det er godt nok den billigste serie, men måske et kig værd. Den ligger så lidt over det budget du opstiller, men....
![]() |
|
Med venlig hilsen
Thomas Stampe |
|
![]() |
|
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7912 |
Kig efter en Asus. Det er hammer go'e, og de bliver ikke varme. Her er nogle stykker i 15,6" og af dem ville jeg nok vælge K53E SX1809V.
|
|
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |