recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - *Solgt*
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

*Solgt*

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
larsen_mgeic Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 27-Juli-2009
Sted: Esbjerg
Status: Offline
Point: 1315
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér larsen_mgeic Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: *Solgt*
    Sendt: 13-August-2012 kl. 12:43

Byttes med receiver, Sonos eller en Subwoofer (Dali eller Velodyne). Big smile



Jeg ønsker at sælge eller bytte min QNAP NAS boks. Jeg har selv haft den i omkring 1½ måned, men da jeg ikke lige har fået det sat op, har jeg valgt en anden lidt mere low-tech løsning på mit problem. Derfor udbydes denne endnu engang til salg. Boksen fejler INTET! Der er desværre ingen kvittering på den, da tidligere ejer ikke sendte den med. Jeg fik af vide at den var købt i efteråret 2011, men har ingen beviser på det.. Ouch

 
Ved salg udbydes den til HBO 1200,- men jeg vil næsten hellere bytte til noget andet. Jeg mangler blandt andet en indbygningscenterhøjtaler i en forholdvis neutral lyd. Ellers frister et sæt væghængte højtalere også. Dette kunne eksempelvis være et sæt Dali Fazon LCR.
 
Befinder sig i Esbjerg V.

Kan sendes.


Redigeret af larsen_mgeic - 31-August-2012 kl. 12:41
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Status: Offline
Point: 6965
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-August-2012 kl. 12:45
Hvor i landet befinder den sig ?
Til top
larsen_mgeic Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 27-Juli-2009
Sted: Esbjerg
Status: Offline
Point: 1315
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér larsen_mgeic Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-August-2012 kl. 12:46
Rookie fejl! Det er rettet.
Til top
aouer Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 24-Januar-2010
Sted: Østjylland
Status: Offline
Point: 406
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aouer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-August-2012 kl. 16:02
Vil du sende?
Til top
larsen_mgeic Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 27-Juli-2009
Sted: Esbjerg
Status: Offline
Point: 1315
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér larsen_mgeic Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-August-2012 kl. 16:54
Naturligvis. Thumbs Up
Til top
larsen_mgeic Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 27-Juli-2009
Sted: Esbjerg
Status: Offline
Point: 1315
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér larsen_mgeic Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-August-2012 kl. 17:51
Ønsker nu gerne bare at sælge den, da jeg ikke tror en byttehandel er realistisk :)
Til top
aouer Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 24-Januar-2010
Sted: Østjylland
Status: Offline
Point: 406
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aouer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-August-2012 kl. 22:01
Er der diske med
Til top
larsen_mgeic Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 27-Juli-2009
Sted: Esbjerg
Status: Offline
Point: 1315
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér larsen_mgeic Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-August-2012 kl. 11:40
Nej det er der ikke. Ny-prisen på boksen er omkring 2400,- så det er halv pris, ergo mener jeg heller ikke der bør være diske med til den pris :) 
Til top
larsen_mgeic Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 27-Juli-2009
Sted: Esbjerg
Status: Offline
Point: 1315
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér larsen_mgeic Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-August-2012 kl. 20:23
Byttes gerne til en surround receiver :) 
Til top
larsen_mgeic Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 27-Juli-2009
Sted: Esbjerg
Status: Offline
Point: 1315
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér larsen_mgeic Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-August-2012 kl. 16:46
Til top
larsen_mgeic Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 27-Juli-2009
Sted: Esbjerg
Status: Offline
Point: 1315
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér larsen_mgeic Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-August-2012 kl. 07:46
Jeg skal spare jer for besværet med at skrive en PB hvis i ikke vil betale prisen.
Den er fast på de 1200,- indtil andet nævnes :)
Til top
larsen_mgeic Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 27-Juli-2009
Sted: Esbjerg
Status: Offline
Point: 1315
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér larsen_mgeic Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-August-2012 kl. 11:51
Den er stadig til salg / bytte!
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu