|
Optimal tilslutning til Pana PX80 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
RaGa_MuFFiN ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 28-Juni-2009 Sted: Videbæk, DK Status: Offline Point: 410 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 16-August-2012 kl. 18:46 |
Hej folkens!
Jeg har lige et spørgsmål angående tilslutning af mine enheder til mit tv. Mit setup er som følger : Panasonic PX-80 Denon AVR-3806 Xbox360 Dune HD Smart B1 Waoo tv-boks Jeg har tilsluttet Xbox360 og Dune HD Smart B1 til min reciever med hdmi, og kører de to enheder igennem her. Dog synes jeg tv'et er lidt "bagud", når jeg ser mine blu ray iso'er ( Har prøvet det samme på min pc, for at sammenligne og teste hastighed over netværk. Der er ingen problemer). Hvordan tilslutter jeg det hele optimalt, og hvilke indstillinger skal jeg benytte mig af i henholdsvis Dune, PX80 og 3806'eren? Jeg ved ikke om det er kommet i det rigtige underforum - indlægget må gerne flyttes. Håber meget I kan hjælpe mig lidt på rette vej! :-) Og jeg har IKKE sparet på kabel-priserne ;-) Alt er købt i Hifi klubben, som anbefalet.
|
|
![]() |
|
Gunraf ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 05-September-2012 Sted: København Status: Offline Point: 327 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg selv havde ingen problemer med at afspille på min PX80, hverken når jeg kørte direkte computer -> HDMI -> TV eller når jeg kørte computer ->HDMI -> receiver -> HDMI -> tv. Min var receiver var sat ikke sat til at lave nogen form for konvertering skal det lige bemærkes, måske dette kan have noget at sige, hvis det er på den måde dit setup er? Redigeret af Gunraf - 07-September-2012 kl. 14:04 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |