|
TP musik marked lukker helt nu. |
Besvar | Side 123> |
Forfatter | |||
Flemming Larsen
Platin medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Taastrup, DK Status: Offline Point: 24766 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 22-August-2012 kl. 12:33 |
||
Jeg har handlet en del i TP musik marked, men her på det sidste får de ikke filmene hjem. Bare i går, der kom Battleship og The sitter. Og der har de slet ikke fået dem hjem. Filmen Chronicle, har de kun fået på dvd. Det er da underligt, og jeg vil da tro at de er ved at lukke. Det ender med at man ikke kan købe film mere.
Redigeret af Flemming Larsen - 27-Maj-2014 kl. 16:39 |
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
Flemming Larsen
Platin medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Taastrup, DK Status: Offline Point: 24766 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Selv den nye, Spielberg producerede tv-serie, Falling Skies, kan man heller ikke købe.
|
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
kennethbrdk
Guld medlem Oprettet: 20-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1193 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Overvejer at købe den - er den noget værd
|
|||
mufcdk1974
Guld medlem Oprettet: 21-December-2004 Status: Offline Point: 2089 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Jeg syntes den er ekstrem ringe. Skuespillet er elendigt, en alt for sød suppe handling, amerikansk patriotisme når den er værst og for lidt aliens. Har dog kun set sæson 1, måske er sæson 2 bedre. |
|||
Film samling(Opdateret den 26/11-09)
|
|||
Flemming Larsen
Funktioner
Tak(0)
|
||
|
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
Naiera
Platin medlem Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12321 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Falling Skies er, til min rimeligt store overraskelse, temmelig solid. Jeg købte sæson 2 på Apple TV så snart jeg var færdig med første sæson.
Redigeret af Naiera - 22-August-2012 kl. 22:21 |
|||
Henrik_s
Guld medlem Oprettet: 07-Oktober-2006 Sted: Ringsted Status: Offline Point: 608 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Ringsted-Næstved-Slagelse lukket.
|
|||
Hovedtelefoner er sagen for tiden.........
|
|||
Infinity
Guld medlem Oprettet: 13-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1078 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Fisketorvets afdeling blev lukket for et lille år siden, men det var en generel omlægning af andel sal i Fisketorvet, hvor der ikke kom nogen kunder eftermiddag/aften. Elgiganten lukkede af samme årsag.
Men ellers vil det da undre mig meget, de har lige opdateret deres hjemmeside ganske betydeligt (bl.a bedre søgemaskine)
|
|||
mvh Infinity
|
|||
Flemming Larsen
Funktioner
Tak(0)
|
||
|
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
Flemming Larsen
Funktioner
Tak(0)
|
||
|
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
dreamz
Guld medlem Oprettet: 23-Februar-2008 Status: Offline Point: 857 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Den er - desværre - god nok:
EDIT: og her:
Redigeret af dreamz - 03-September-2012 kl. 12:15 |
|||
Flemming Larsen
Funktioner
Tak(0)
|
||
Fuck, hvor vidste jeg det bare.
Jeg har lige snakket med dem på gammel kongevel, og der bliver lukket noget nyt op, som hedder tp musik og film. Det bliver med tre butikker. Gammel kongevej, ved rundetårn og i roskilde. Alle tilgodebeviser, gavekort og plomberede film, kan man ikke få noget for. |
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
Besvar | Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |