recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Smart TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - hvilken opsætning til mediecenter og smart tv?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

hvilken opsætning til mediecenter og smart tv?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
johnlungstrom Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 22-Januar-2010
Sted: DK
Status: Offline
Point: 36
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér johnlungstrom Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: hvilken opsætning til mediecenter og smart tv?
    Sendt: 24-August-2012 kl. 13:08
Hej allesammen.

Jeg har et 50" LG (50PM680), samt et Bose Lifestyle 135.

Jeg har 6 HD indgange på Bose´n, dette vil jeg naturligvis gerne benytte mig af.

Mit første problem er tilslutning af Apple tv gennem 135´eren, når jeg forbinder med hdmi skriver konsollen: "apple tv er enten optaget eller ej tilsluttet" det er det naturligvis.
Jeg kan godt tage stikke ud og sætte det direkte i tv og så fungerer det hele.

Desuden vil jeg gerne benytte mig at at kunne afkode True HD.

Hvordan sætter jeg smartest mit system op?

Jeg har overvejet en blu ray (DMP-BDT310) der fungerer med DLNA, med hvordan er overførselshastigheden?

Desuden overvejer jeg , på grund af størrelse en BD-D7000 fra samsung

Tv´et kan afspille fra harddisk , men hakker på de store filer, jeg har en snart 3 år gammel 1 TB fra IOMEGA, er det alderen der trykker?

Jeg tænker at en Mac Mini er et fornuftigt alternativ, men hvor god lyd leverer den?

Den kan streame til fjernsyn, men i ordentlig kvalitet?

Desuden vil jeg gerne kunne optage (via tv´ets optagefunktion) på harddisk, der skal harddisken formateres.
Kan jeg streame fra en NAS og samtidigt få fjernsynet til at optage på dens harddsik?

Hold op , jeg er nybegynder!

Jeg glæder mig til at høre fra eksperterne :-)

John
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu