recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S: NAD T757 + Dali Lektor 6
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S: NAD T757 + Dali Lektor 6

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Juized Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 25-August-2012
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 4
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Juized Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: S: NAD T757 + Dali Lektor 6
    Sendt: 25-August-2012 kl. 14:17
Hej.

Jeg ønsker at sælge mit hifi, da det er alt for overkill til mit forbrug, jeg får det simpelthen ikke brugt :(
Lektor højtalerne er lige omkring 2 år gamle, men har aldrig været flyttet på eller behandlet dårligt på nogen måde. Jeg har desuden kasserne til højtalerne, så de kan blive transporteret ordentligt.

Forstærkeren er en jeg fik i julegave sidste jul, så er derfor ikke så gammel. Da jeg har fået den af min stedmor som arbejder hos hifiklubben, kommer en evt rma sag til at gå igennem mig/hende. 

Delene er generelt i perfekt stand og så gode som nye.

Dali Lektor 6 i sort:
http://www.hifiklubben.dk/produkter/hojttaler/gulvfront/dali_lektor_6_hoejttaler_sort_.htm

NAD T757 i sort:
http://www.hifiklubben.dk/produkter/surround/receiver/nad_t757_surround-receiver.htm

Jeg tænker 3000 samlet for højtalerne og 5000 for forstærkeren.

Mvh David.
Til top
Juized Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 25-August-2012
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 4
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Juized Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-August-2012 kl. 08:25
Ingen? :(
Til top
***7*** Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 02-April-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 108
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ***7*** Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-August-2012 kl. 19:38
Hvor står det?
 
Kunne være interesseret i receiveren, men skal ned i pris. Koster 5999 kr. som ny.
Til top
Juized Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 25-August-2012
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 4
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Juized Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-August-2012 kl. 23:01
Det står i aalborg.

Ja har godt set at de lige har smidt den på tilbud - fandens :p
Men vi kan sige 4k for forstærkeren så?
Til top
Juized Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 25-August-2012
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 4
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Juized Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-August-2012 kl. 09:30
Har et bud på 6500 samlet
Til top
ebo Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 31-August-2012
Sted: DK
Status: Offline
Point: 1
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ebo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-August-2012 kl. 12:40
Hej David
Er interesseret i dine Dali Lektor 6. Tilbyder 2750.- afhentes lørdag (kørsel fra Midtjylland).
Mvh. Evan
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu