recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - SOLGT: Subwoofer sælges/foræres væk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

SOLGT: Subwoofer sælges/foræres væk

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Christian H Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 04-Juni-2006
Sted: Sydjylland
Status: Offline
Point: 693
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Christian H Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: SOLGT: Subwoofer sælges/foræres væk
    Sendt: 26-August-2012 kl. 20:42
Hejsa allesammen.

Da det efterhånden er ved at være længe siden jeg har brugt min gamle subwoofer, tænkte jeg at der måske var andre som kunne få glæde af den...

Der er tale om en Acoustic solution SW1000 med en 10" enhed.
Den er ca. 10 år gammel, men klarer testen med en finger på ledningen, så den skulle spille fint nok.

Jeg sætter HBO til Kr. 0,- og afhentning i Esbjerg er eneste mulighed.

Jeg lader den løbe i ca. en uges tid, da det vist nok er der der kommer storskrald næste gang.

Billeder:







Værsgod' at byde løs :)


Redigeret af Christian H - 31-August-2012 kl. 10:38
Til top
Cybersp@ce Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 13-Juni-2005
Status: Offline
Point: 486
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Cybersp@ce Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-August-2012 kl. 21:34
Afhenter den gerne som alternativ for at den ryger på lossepladsen. : )

Redigeret af Cybersp@ce - 26-August-2012 kl. 21:35
Til top
Allanbp Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 09-November-2006
Sted: Holbæk
Status: Offline
Point: 470
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Allanbp Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-August-2012 kl. 22:38
Hør om den lokale ungdomsklub kunne bruge den, hvis det ikke var fordi at du er så langt væk, havde jeg gerne aftaget den til den ungdomsklub som jeg arbejder i.

Blot et forslag herfra.
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4258
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-August-2012 kl. 06:49
Giver gerne 50 kr afhentet
Til top
skovsgaard Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 10-September-2011
Sted: Hobro, Danmark
Status: Offline
Point: 18
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér skovsgaard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-August-2012 kl. 08:02
100.-
Til top
Christian H Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 04-Juni-2006
Sted: Sydjylland
Status: Offline
Point: 693
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Christian H Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-August-2012 kl. 09:07
Alle bud er noteret, og Skovsgaard ligger sig i spidsen med Kr. 100,-
 
Jeg lader den løbe til torsdag kl. 20:00. Ved bud i sidste øjeblik forlænger jeg tiden med 5 min...
 
@Allanbp - Det var en god idé med fritidsklubben, den husker jeg næste gang.
Til top
Allanbp Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 09-November-2006
Sted: Holbæk
Status: Offline
Point: 470
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Allanbp Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-August-2012 kl. 11:29
Oprindeligt skrevet af Christian H Christian H skrev:

 
 
@Allanbp - Det var en god idé med fritidsklubben, den husker jeg næste gang.


Det tror jeg at de vil blive glade for, man har noget af et stramt budget i sådan en klub, så alle gaver bliver der glædeligt taget imod. I hvert fald der hvor jeg er.
Til top
Christian H Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 04-Juni-2006
Sted: Sydjylland
Status: Offline
Point: 693
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Christian H Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-August-2012 kl. 11:28
Den får lige et enkelt lille bump med på vejen inden den stopper i morgen aften :)
Til top
Per Korshøj Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 14-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 603
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Per Korshøj Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-August-2012 kl. 00:43
150 afhentet fredag eftermiddag
Per Korshøj




Til top
Christian H Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 04-Juni-2006
Sted: Sydjylland
Status: Offline
Point: 693
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Christian H Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-August-2012 kl. 07:45
Så bragte Per sig i front...
Til top
Christian H Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 04-Juni-2006
Sted: Sydjylland
Status: Offline
Point: 693
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Christian H Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-August-2012 kl. 19:41
20 min, så har Per købt sig en subwoofer
Til top
Chromax Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 10-April-2006
Status: Offline
Point: 93
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Chromax Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-August-2012 kl. 19:51
Jamen så prøver jeg med 200,- afhentet på lørdag
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu