recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Her er rygter om Apple tilladt
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Her er rygter om Apple tilladt

 Besvar Besvar Side  123 74>
Forfatter
Besked Baglæns sortering
PerGew Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 19-Juli-2006
Sted: Rødovre,Denmark
Status: Offline
Point: 232
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PerGew Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Her er rygter om Apple tilladt
    Sendt: 05-Juli-2021 kl. 16:21
tak for tilbagemeldingerne.

Beholder mit Garmin ur, som virker upåklageligt

Hilsen Per
Til top
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 4434
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Juli-2021 kl. 06:24
Jeg har også haft Series 6 siden lancering i efteråret. Det blev købt til at erstatte Series 0. Hastighed og batteritid har for mig været de primære forskelle - og måske præcision på løbeture. Jeg brugte allerede Series 0 til at svømme og snorkle, selvom det ikke var officielt vandtæt. Series 6 kører fint, ingen problemer overhovedet. Jeg opgraderer nok først igen, når Series 6 er helt kørt ud.
Til top
Lennon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 06-Januar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4858
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lennon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juli-2021 kl. 20:29
Er bruger af Apple watch 5 nu på nu 3. år . Mest til vandsport = windsurfing ( lidt kajak og SUP)  . Men også periodisk til in-liner, MTB og lidt løb/gang  ( - samt skiferien ). Eneste kritikpunkter er sårbart acryl?glas samt batteritiden. Køber sikkert 8’eren om 2-3 år - hvor jeg forventer trippleup på batteri samt panzer/saphir glas Thumbs Up
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox
Pioneer LX86
Jamo D8 surround m SUB
Nikon D7100
DELL 2408WFP skærm
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juli-2021 kl. 19:59
Der er ikke "løbefunktion" i uret. Uret består af en masse funktionalitet som kan tilgås af apps og alt hvad du vil gøre i forhold til løb, foregår i disse. Hvis du skal lave løbeprogrammer skal du bruge apps som mapmyrun, strava, Nike training club etc. Du bruger dermed uret til at opsamle data og afhængig af om der er LTE eller ej i uret, så vil det enten kunne uloade direkte til den pågældende platform eller den overfører gennem din telefon når uret er i nærheden af den.

(rent teknisk har apple lavet en workout profil til at løbe inde/ude, men med ret basal data. Typisk bruger man fx strava for den sociale del, så man også kan følge med i vennernes motion. - Vær opmærksom på at disse apps ganske vist er gratis, men vil man lave noget som helst struktureret, så skal man købe sig adgang til deres premium platform.)

Ser man på "fejl og mangler" på et apple watch i forhold til Garmin og Suunto fx, så vil jeg desværre gå så langt som at sige at hvis ikke det var fordi jeg var søbet ind i ANT+ sensorer, så var jeg klart gået apple watch vejen. Garmin laver noget af det værste software på deres ure, og der er i høj grad mandagsmodeller hos dem i meget stor stil (de har blandt andet haft deres egen antennagate hvor GPS'en ganske enkelt ikke var stærk nok i deres fenix 5 serie og gav dermed ekstremt dårlige resultater) og giver typisk et sted mellem 2-3 års opdateringer på dem. Apple's ure får jo opdateringer så længe apple vil, og på deres andre produkter er det typisk 5-8 år. (og watchos 8 supporterer ned til series 3, men hardwaren i dem er lige slem nok til at det ikke ligefrem er en vildt positiv oplevelse desværre)
Til top
Potter Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3291
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Potter Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juli-2021 kl. 18:51
Prøv at tjekke denne app ud: Interval Timer/ intervals pro, den er på app store.
4x JL Audio Fathom F113v2 SUBWOOFER| LG OLED 83 | OPPO |UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 3x SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juli-2021 kl. 18:27
Oprindeligt skrevet af PerGew PerGew skrev:

Overvejer at købe et Apple watch 6.

Har hørt et rygte om at de ofte går i stykker

Hvad er jeres erfaringer?

/Per

Har et serie 6 som er købt lige da det kom ud og har ingen problemer med det what so ever. Bruger mit som løbeur hvor jeg bruger Apples egen Fitness app og Strava. Ingen af dem kan så vidt jeg ved programmeres til intervaller.

Her er en gennemgang af forskellige apps til motion. Måske du kan læse dig frem til om der er apps blandt dem som kan det du efterspørger.




Redigeret af DanishCanadian - 04-Juli-2021 kl. 18:35
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juli-2021 kl. 15:16
Oprindeligt skrevet af PerGew PerGew skrev:

Tak,Flemming.

Bruger hun det som løbe ur?
Hvis ja : kan man lave løbe programmer, so m f.eks Løb 3 min, gå 2 min, løb 3 min

På forhånd tak.

Mvh Per
Hun bruger det mest til gå ur. Hun går ture på 5-20 KM. Så ved ikke, men vil da tro, at det kan sådan noget. Ellers burde der være en APP som kan det.

Edit: 
Denne ligner noget som kan.



Redigeret af Flemming Larsen - 04-Juli-2021 kl. 15:17
Mvh
Flemming Larsen
Til top
PerGew Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 19-Juli-2006
Sted: Rødovre,Denmark
Status: Offline
Point: 232
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PerGew Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juli-2021 kl. 14:56
Tak,Flemming.

Bruger hun det som løbe ur?
Hvis ja : kan man lave løbe programmer, so m f.eks Løb 3 min, gå 2 min, løb 3 min

På forhånd tak.

Mvh Per
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juli-2021 kl. 14:44
Oprindeligt skrevet af PerGew PerGew skrev:

Overvejer at købe et Apple watch 6.

Har hørt et rygte om at de ofte går i stykker

Hvad er jeres erfaringer?

/Per
Konen herhjemme har haft et i ca. 6 måneder, og der kører bare derud af. 
Mvh
Flemming Larsen
Til top
PerGew Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 19-Juli-2006
Sted: Rødovre,Denmark
Status: Offline
Point: 232
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PerGew Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juli-2021 kl. 14:01
Overvejer at købe et Apple watch 6.

Har hørt et rygte om at de ofte går i stykker

Hvad er jeres erfaringer?

/Per
Til top
Furry Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Maj-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1073
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Furry Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juli-2021 kl. 14:56
Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

<span style="color: inherit; font-family: Calibri, Helvetica, sans-serif; font-size: 14pt; font-style: inherit; font-variant-caps: inherit;">Lagde</span><span style="color: inherit; font-family: Calibri, Helvetica, sans-serif; font-size: 14pt; font-style: inherit; font-variant-caps: inherit;"> lige mærke til, at når jeg søger i Apple tv appen, så får jeg også søgeresultater fra Disney +. Og det som jeg har afspillet i Disney +, det ligger også, i se nu på samme app. Det må da være en start, på et bedre samarbejde i DK gennem den app. Langt om længe.</span>


Så mangler vi bare at TV2 og Viaplay kommer med 👍
Fra fulde børn skal man høre sandheden
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juli-2021 kl. 11:38
Mvh
Flemming Larsen
Til top
 
 Besvar Besvar Side  123 74>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu