recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Her er rygter om Apple tilladt
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Her er rygter om Apple tilladt

 Besvar Besvar Side  <1 3637383940 74>
Forfatter
Besked
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24623
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Oktober-2013 kl. 14:06
Jeg har to tøser på 8 til salg.

Kun i Kina
Mvh
Flemming Larsen
Til top
zeryus Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 18-September-2006
Sted: StorKBH
Status: Offline
Point: 555
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér zeryus Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Oktober-2013 kl. 14:26
I artiklen som du har linked til, står der, at det er nr 3 barn. bliver man ikke længere straffet hvis man skal have mere end et barn i Kina?

Redigeret af zeryus - 18-Oktober-2013 kl. 14:27
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24623
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Oktober-2013 kl. 14:42
Oprindeligt skrevet af zeryus zeryus skrev:


I artiklen som du har linked til, står der, at det er nr 3 barn. bliver man ikke længere straffet hvis man skal have mere end et barn i Kina?

Ja, det har det da været. Man kan jo godt forstå det. Hvis de bliver ved, så er der jo 5 milliarder om en del år, kun af Kinesere.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24623
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Oktober-2013 kl. 15:07
Der bliver streamet, direkte fra Apple eventet, i aften. Det er lige, kommet op på Apple TV.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
zeryus Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 18-September-2006
Sted: StorKBH
Status: Offline
Point: 555
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér zeryus Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Oktober-2013 kl. 16:16
Og Apple Store er nu lukket, så måske kan man købe de nye iPads fra senere i dag.
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24623
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Oktober-2013 kl. 16:39
Oprindeligt skrevet af zeryus zeryus skrev:

Og Apple Store er nu lukket, så måske kan man købe de nye iPads fra senere i dag.

Det er nok fordi, at de kan købes i de store lande senere. Sidste gang, da der var event, var alle Apple stores lukket, men vi fik ikke noget.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Jwin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Januar-2008
Sted: København, DK
Status: Offline
Point: 757
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jwin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Oktober-2013 kl. 20:41
What, ingen fingeraftryksaflæser i iPad Air? Bummer. Nå, mon ikke min aldrende iPad 1 ikke ryger på pension alligevel, den er ved at være lidt slap i betrækket.

J

Redigeret af Jwin - 22-Oktober-2013 kl. 20:41
Til top
Stougaard Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 07-Juli-2011
Status: Offline
Point: 363
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Stougaard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Oktober-2013 kl. 20:42
Oprindeligt skrevet af Jwin Jwin skrev:

What, ingen fingeraftryksaflæser i iPad Air? Bummer. Nå, mon ikke min aldrende iPad 1 ikke ryger på pension alligevel, den er ved at være lidt slap i betrækket.

J

De skal jo også have noget at implementere til næste år ;)
Til top
htpcdude Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 06-September-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 300
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér htpcdude Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Oktober-2013 kl. 20:59
På med ja hatten......

Jeg er ved at opdatere til Maverick, den er klar i app shoppen.

Og skal have iPad Air når den kan bestilles.

Får så en ipad til salg.

Gratis opdatering og gratis apps, Godt gået Apple
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Online
Point: 6622
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Oktober-2013 kl. 21:03
Oprindeligt skrevet af htpcdude htpcdude skrev:

På med ja hatten......

Jeg er ved at opdatere til Maverick, den er klar i app shoppen.

Og skal have iPad Air når den kan bestilles.

Får så en ipad til salg.

Gratis opdatering og gratis apps, Godt gået Apple

Jeg kan ikke finde Mavericks endnu - hvordan gjorde du?

Og ta' den Microsoft - gratis OS opdateringer fra nu :-)


EDIT: Jeg fandt den ved at søge på OS X - jeg er ved at hente nu Smile


Redigeret af Brixen - 22-Oktober-2013 kl. 21:05
Venlig hilsen
KB
Til top
htpcdude Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 06-September-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 300
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér htpcdude Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Oktober-2013 kl. 21:04
søgte på 'os' i shoppen
Til top
BehnReady Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 01-Oktober-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 67
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BehnReady Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Oktober-2013 kl. 21:06
Oprindeligt skrevet af Brixen Brixen skrev:

 
Jeg kan ikke finde Mavericks endnu - hvordan gjorde du?

Og ta' den Microsoft - gratis OS opdateringer fra nu :-)

Windows 8.1 opdateringen er også gratis, så det var vidst Apple der var tvunget til at følge trop.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 3637383940 74>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu