recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Her er rygter om Apple tilladt
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Her er rygter om Apple tilladt

 Besvar Besvar Side  <1 6364656667 74>
Forfatter
Besked
mnielsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Maj-2017
Status: Offline
Point: 1935
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mnielsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-August-2018 kl. 17:45
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-August-2018 kl. 12:12
Ikke et rygte. Nu er Dolby Atmos ude til TVOS 12. Det lyder altså godt.



Mvh
Flemming Larsen
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Marts-2019 kl. 21:05
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Marts-2019 kl. 20:02
Der er kommet en Beta 12.3 til iPhone, og der er TV appen nu kommet på.
Har ikke fået set på ATV, da konen bruger det. :(

Mvh
Flemming Larsen
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Marts-2019 kl. 19:10
Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Der er kommet en Beta 12.3 til iPhone, og der er TV appen nu kommet på.
Har ikke fået set på ATV, da konen bruger det. :(


Og så dukkede TV appen op på mit ATV 4K. Det er public beta 12.3. Ser spændende ud. Er kun fra iTunes indtil videre.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-April-2019 kl. 10:26
Fandt lige ud af, at min bank lige er kommet på Apple Pay. Og så tænkte jeg på, om hvordan det virker. Når jeg handler, og skal betale, skal jeg så bare lægge mobilen der, hvor jeg plejer, at lægge mit kontaktløse kort? Skal mobile ikke åbnes eller andet?

Min bank, som lige er kommet på, er Arbejdernes Landsbank.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Potter Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3291
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Potter Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-April-2019 kl. 10:50
Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Fandt lige ud af, at min bank lige er kommet på Apple Pay. Og så tænkte jeg på, om hvordan det virker. Når jeg handler, og skal betale, skal jeg så bare lægge mobilen der, hvor jeg plejer, at lægge mit kontaktløse kort? Skal mobile ikke åbnes eller andet?

Min bank, som lige er kommet på, er Arbejdernes Landsbank.

Jeg benytter apple watch, her dobbelt klikker jeg på sideknappen og swiper i mellem de kreditkort som er tilføjet, klikker på det jeg vil benytte holder uret hen til apparatet, og der kvitteres med et flueben sammen med det valgte kreditkort.
4x JL Audio Fathom F113v2 SUBWOOFER| LG OLED 83 | OPPO |UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 3x SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-April-2019 kl. 11:01
Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Fandt lige ud af, at min bank lige er kommet på Apple Pay. Og så tænkte jeg på, om hvordan det virker. Når jeg handler, og skal betale, skal jeg så bare lægge mobilen der, hvor jeg plejer, at lægge mit kontaktløse kort? Skal mobile ikke åbnes eller andet?

Min bank, som lige er kommet på, er Arbejdernes Landsbank.

Hold nu helt op, hvor er det da bare for fedt at de er kommet med 👏🏻
Med min iPhone 8 holder jeg bare min tlf hen til terminalen mens jeg hviler min finger på home-knappen. På mit ur trykker jeg to gange på siden.

Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-April-2019 kl. 11:19
Oprindeligt skrevet af Potter Potter skrev:

Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Fandt lige ud af, at min bank lige er kommet på Apple Pay. Og så tænkte jeg på, om hvordan det virker. Når jeg handler, og skal betale, skal jeg så bare lægge mobilen der, hvor jeg plejer, at lægge mit kontaktløse kort? Skal mobile ikke åbnes eller andet?

Min bank, som lige er kommet på, er Arbejdernes Landsbank.

Jeg benytter apple watch, her dobbelt klikker jeg på sideknappen og swiper i mellem de kreditkort som er tilføjet, klikker på det jeg vil benytte holder uret hen til apparatet, og der kvitteres med et flueben sammen med det valgte kreditkort.
Jamen, det er da bare nemt. Jeg har så kun det ene kort. Så det må bare køre.Smile
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-April-2019 kl. 11:20
Oprindeligt skrevet af janLp janLp skrev:

Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Fandt lige ud af, at min bank lige er kommet på Apple Pay. Og så tænkte jeg på, om hvordan det virker. Når jeg handler, og skal betale, skal jeg så bare lægge mobilen der, hvor jeg plejer, at lægge mit kontaktløse kort? Skal mobile ikke åbnes eller andet?

Min bank, som lige er kommet på, er Arbejdernes Landsbank.

Hold nu helt op, hvor er det da bare for fedt at de er kommet med 👏🏻
Med min iPhone 8 holder jeg bare min tlf hen til terminalen mens jeg hviler min finger på home-knappen. På mit ur trykker jeg to gange på siden.

Ja, det er bare lækkert. Det er jo nemt at bruge. Banken har ikke meldt noget ud, men jeg skulle lige tjekke noget, og så dukkede det op, at jeg kunne tilføje kortet. Endelig.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-April-2019 kl. 10:23
Er det kun mig, eller var der ikke noget om, at man kunne overføre penge privat til andre, som det er muligt med mobile Pay. På Apple Pay?
Mvh
Flemming Larsen
Til top
jec Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 18-September-2011
Status: Offline
Point: 362
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jec Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-April-2019 kl. 11:24
Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Er det kun mig, eller var der ikke noget om, at man kunne overføre penge privat til andre, som det er muligt med mobile Pay. På Apple Pay?

Funktionen er pt. kun tilgængelig i USA. Sidste år var der rygter om at det ville komme til nogle lande i Europa, men det er vist ikke sket.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 6364656667 74>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu