recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Her er rygter om Apple tilladt
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Her er rygter om Apple tilladt

 Besvar Besvar Side  <1 3233343536 74>
Forfatter
Besked
Jwin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Januar-2008
Sted: København, DK
Status: Offline
Point: 757
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jwin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-September-2013 kl. 10:30
...

Redigeret af Jwin - 21-September-2013 kl. 10:37
Til top
Jwin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Januar-2008
Sted: København, DK
Status: Offline
Point: 757
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jwin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-September-2013 kl. 10:34
Oprindeligt skrevet af quarkir quarkir skrev:

Øhm, du kan vel flytte ATV ind ved siden af computeren ???

Jeps. Da min første vrede havde lagt sig, gik det op for mig at ATV nok ikke havde brug for HDMI kabel i fjerneren bare for at blive Flashet. Det var rimeligt nemt, men alle indstillinger røg sig en tur. Er oppe og spille igen.

Edit: Nu vil den sørme opdateres en gang til, gad vide om den overlever denne gang.....
J

Redigeret af Jwin - 21-September-2013 kl. 10:36
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-September-2013 kl. 10:40
Oprindeligt skrevet af Jwin Jwin skrev:

Oprindeligt skrevet af quarkir quarkir skrev:

Øhm, du kan vel flytte ATV ind ved siden af computeren ???

Jeps. Da min første vrede havde lagt sig, gik det op for mig at ATV nok ikke havde brug for HDMI kabel i fjerneren bare for at blive Flashet. Det var rimeligt nemt, men alle indstillinger røg sig en tur. Er oppe og spille igen.

Edit: Nu vil den sørme opdateres en gang til, gad vide om den overlever denne gang.....
J
Held og lykke.
Min kørte fint, men var meget længe om det. Nok fordi at der var en del.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6627
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-September-2013 kl. 10:42
Hvide undertekster i Netflix på apple tv 6.0 igen:


Venlig hilsen
KB
Til top
Jens Thomsen Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 136
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jens Thomsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-September-2013 kl. 19:09
Er der andre, der har problemer med at få kontakt til deres ATV med Airfoil efter opdateringen?

Jeg får en underlig fejlmeddelelse: "Airfoil received an unexpected status code (Code: 406, Reason: Not Acceptable)".

Der ligger ikke flere opdateringer til noget, og jeg har selvfølgelig prøvet at genstarte alt. 

Airfoil skriver på deres hjemmeside, at der kan være problemer med at sende lyd fra Spotify (som jeg bruger det til), og at man så skal prøve at slette Spotify og geninstallere det. Men jeg får fejlmeddelelsen, uanset hvilken kilde jeg bruger. Confused
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6627
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-September-2013 kl. 20:12
Oprindeligt skrevet af Jens Thomsen Jens Thomsen skrev:


Er der andre, der har problemer med at få kontakt til deres ATV med Airfoil efter opdateringen?

Jeg får en underlig fejlmeddelelse: "Airfoil received an unexpected status code (Code: 406, Reason: Not Acceptable)".

Der ligger ikke flere opdateringer til noget, og jeg har selvfølgelig prøvet at genstarte alt. 

Airfoil skriver på deres hjemmeside, at der kan være problemer med at sende lyd fra Spotify (som jeg bruger det til), og at man så skal prøve at slette Spotify og geninstallere det. Men jeg får fejlmeddelelsen, uanset hvilken kilde jeg bruger. Confused



Sådan er det altid, når der kommer opdatering af et OS. Der er nogle programmer, der skal ændres lidt før de virker igen. Så Airfoil skal opdateres, men af og til kan der gå nogle måneder før programmørerne er færdige. 





Redigeret af Brixen - 22-September-2013 kl. 11:41
Venlig hilsen
KB
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-September-2013 kl. 11:08
Er det kun muligt, at opdatere den sidst nye udgave af Apple TV, som kom tidligere på året? Den hedder A1469. Jeg har to af dem, og det kørte bare fint. Jeg ville så opdatere Tøsernes. Det er den forrige udgave, A1427 men der får jeg bare at vide, den er opdateret. Og det er den ikke, i forhold til den opdatering, som lige er kommet.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
kim.t Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Juli-2004
Sted: Silkeborg
Status: Offline
Point: 3835
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kim.t Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-September-2013 kl. 11:20
Jeg har modsatte oplevelse af dig. A1427 er opdateret til 6.0 - A1469 siger at den kører på nyeste version - den kører med 5.3
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-September-2013 kl. 11:27
Oprindeligt skrevet af kim.t kim.t skrev:

Jeg har modsatte oplevelse af dig. A1427 er opdateret til 6.0 - A1469 siger at den kører på nyeste version - den kører med 5.3

Det er da underligt. Mine A1427 kan jeg bare ikke få opdateret. Jeg har prøvet at genstarte, og starte forfra, men de vil bare ikke.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6627
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-September-2013 kl. 11:38
Min er den gamle ATV 3. Opdateringen kom af sig selv lørdag formiddag. 

Venlig hilsen
KB
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-September-2013 kl. 12:03

Jeg gik ind og søgte, da jeg så, at der var kommet ny. Og fik så på de to nye.

Men i følge Lars Ladingkær (Recordere) så er det sådan, at Apple sender ikke opdateringerne ud samtidig. De styrer med hård hånd hvornår de enkelte Apple TV får opdateringen, så det er bare at vente :-)

Mvh
Flemming Larsen
Til top
hopgreve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-Juni-2007
Sted: Greve
Status: Offline
Point: 6276
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hopgreve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-September-2013 kl. 12:49
Ved ikke lige om jeg vil opdatere til nyeste version . Der er skrevet, at teksterne sidder længere oppe på skærmen , det har jeg da ikke lyst til.
MVH
PANASONIC 55CX725 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 3233343536 74>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu