recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Her er rygter om Apple tilladt
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Her er rygter om Apple tilladt

 Besvar Besvar Side  <1 4243444546 74>
Forfatter
Besked
JordanDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 03-December-2009
Sted: Randers C
Status: Offline
Point: 2327
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JordanDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-April-2014 kl. 18:01
Ja ville springe på iPhone hvis den kommer med større skærm, 4" er for lille til mig som det ser ud lige nu. Har alm størrelses hænder, men har ekstremt svært ved skrive på en iPhone nu. Dvs rammer ofte bogstavet ved siden af når jeg bruger min tommelfinger, hvilket jeg ikke gør på 4,5" som jeg har nu.
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub

Mess with the best, die like the rest.
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-April-2014 kl. 22:50
Ja tak! Fatter bare ikke hvorfor den skal være så tynd. Hvis jeg taber den, ryger den gennem gulvbrædderne   Tongue
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24647
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-April-2014 kl. 22:56
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Ja tak! Fatter bare ikke hvorfor den skal være så tynd. Hvis jeg taber den, ryger den gennem gulvbrædderne   Tongue


Så trænger du vist, til nye gulvbrædder.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Infinity Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 13-September-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1078
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Infinity Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Maj-2014 kl. 17:55
Anonym Apple-ansat afslører nyt produkt

Anonym Apple-ansat afslører nyt produkt
mvh Infinity
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24647
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Maj-2014 kl. 20:19
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24647
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juni-2014 kl. 10:38
Nå det blev kun software denne gang. Det må jeg så leve med. Men det ser nu spændende ud iOS 8. Så skal jeg bare finde et sted, hvor jeg kan få registreret min iPhone, og et sikkert sted, hvor jeg kan hente en sikker Beta.Smile
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 4463
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juni-2014 kl. 10:49
Så virker Siri-diktering på dansk i f.eks. beskeder og emails :)

Men stadig ikke fuld Siri på dansk.
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6640
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Juni-2014 kl. 13:42
Venlig hilsen
KB
Til top
katbird Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 02-Oktober-2004
Sted: Fredensborg
Status: Offline
Point: 548
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér katbird Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Juni-2014 kl. 13:58
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6640
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Juni-2014 kl. 14:03
- og arstechnica skriver det er en MacBook Air i desktopkabinet :-)
Men 1500 kr. billigere - det betyder jo noget for nogle mennesker. 

Jeg vil hellere have en hurtigere 27" - der er ikke sket ret meget siden 2011, da jeg købte min.
Venlig hilsen
KB
Til top
zemo Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 07-September-2006
Sted: Århus, Denmark
Status: Offline
Point: 491
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér zemo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Juni-2014 kl. 22:40
Godaften

Jeg ved ikke om dette har været nævnt før, men man kan "prøvekøre" Mac OS Yosemite Beta, uden at være developer (som man vel under normale omstændigheder skal være?):


Apple siger at de vil sende en mail når beta'en er "klar" til download. Er der nogen der ved hvornår det er?
/zemo/
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6640
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juni-2014 kl. 10:36
Oprindeligt skrevet af zemo zemo skrev:

Apple siger at de vil sende en mail når beta'en er "klar" til download. Er der nogen der ved hvornår det er?

Jeg har meldt mig for et stykke tid siden, og har ikke hørt noget endnu.


Venlig hilsen
KB
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 4243444546 74>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu