recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Her er rygter om Apple tilladt
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Her er rygter om Apple tilladt

 Besvar Besvar Side  <1 6162636465 74>
Forfatter
Besked
zemo Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 07-September-2006
Sted: Århus, Denmark
Status: Offline
Point: 491
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér zemo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Maj-2018 kl. 18:20
/zemo/
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24623
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Maj-2018 kl. 18:44
Oprindeligt skrevet af zemo zemo skrev:

iOS 11.4 skulle komme i aften:

Jeg har haft det som beta, og det kører altså bare.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
keldp Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 16-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 712
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér keldp Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Maj-2018 kl. 22:38
Så er den her. WinkSmile
Tv: LG 65" B1 Receiver: Marantz sr 7011
CD Afspiller : YAMAHA CDX-890
BLU-RAY : Panasonic DMR-UBC80    Højtalere
Front : Dali, Mentor 5
Center: Dali Suite C 0.8
Bag:Dali Suite Rear.
Sub: Dali S 12.
Til top
kenneth85 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 03-Juni-2013
Sted: Løsning
Status: Offline
Point: 963
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kenneth85 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Maj-2018 kl. 13:14
Der er angiveligt keynote her den 4/6.
Når noget har godt design og er brugervenligt, så bruger man det mere.
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Maj-2018 kl. 13:53
Kenneth85  - ja der er som regel en keynote når de starter wwdc.

Så NÅR den kommer, vil den som regel kunne ses her https://www.apple.com/apple-events/
(med mindre man da har billet til at være der in person. )
Til top
Chrizzy Se dropdown menu
Pause fra forummet
Pause fra forummet
Avatar

Oprettet: 17-Juli-2009
Status: Offline
Point: 499
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Chrizzy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Maj-2018 kl. 15:48
Nogen der ved, hvornår opdateringen til macOS kommer, så man kan få beskeder via iCloud?
Til top
Potter Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3285
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Potter Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Maj-2018 kl. 16:24
Oprindeligt skrevet af Chrizzy Chrizzy skrev:

Nogen der ved, hvornår opdateringen til macOS kommer, så man kan få beskeder via iCloud?

Hvad mener du? får du da ikke dine sendte og modtaget beskeder fordelt ud på alle dine enheder, iPhone - iPad og Mac?


Redigeret af Potter - 30-Maj-2018 kl. 16:24
4x JL Audio Fathom F113v2 SUBWOOFER| LG OLED 83 | OPPO |UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 3x SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |
Til top
Chrizzy Se dropdown menu
Pause fra forummet
Pause fra forummet
Avatar

Oprettet: 17-Juli-2009
Status: Offline
Point: 499
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Chrizzy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Maj-2018 kl. 22:16
Oprindeligt skrevet af Potter Potter skrev:

Oprindeligt skrevet af Chrizzy Chrizzy skrev:

Nogen der ved, hvornår opdateringen til macOS kommer, så man kan få beskeder via iCloud?

Hvad mener du? får du da ikke dine sendte og modtaget beskeder fordelt ud på alle dine enheder, iPhone - iPad og Mac?

Jeg mener, at før du kan få din MacBook/macOS til at få beskeder via iCloud skal du opdatere din Mac for at få muligheden. Læs her: https://support.apple.com/en-us/HT208532

Der står først følgende: Update your iPhone and iPad to the latest iOS and your Mac to the latest macOS.

Scroll så ned på siden, hvor der står "On your Mac". Denne indstilling med at "Enable Messages in iCloud" har jeg slet ikke på min MacBook Pro, og jeg kan ikke finde nogle macOS opdateringer i App Store?

Hjælp!
Til top
Potter Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3285
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Potter Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Maj-2018 kl. 07:57
Det har været muligt at synkronisere iMessage beskeder i mellem MacOS og iOS enheder siden 2012 tror jeg det var. Så når du sender eller modtager en iMessage besked eller en alm. SMS, vil de kunne ses på alle dine enheder både sendt som modtaget.

Jeg har ikke lige fuldt op på det, men det nye i iMessage "beskeder" skulle være at din historik ville blive gemt på en iMessage server, så når du satte en ny enhed op så blev de automatik synkroniseret til den.

Hvis du f.eks. skulle udskifte din f.eks. MacBook Pro eller Mac, så skal man tage en backup fra den gamle maskine og flytte over på den nye. Med iOS når man skifter sin enhed ud, tager man typisk en backup af den, og flytter den over på den nye enhed og derved har du så de gamle beskeder.

Der må være noget galt med din opsætninger.

Du er logget ind på iCloud på din MacBook Pro? Og du kan se din konto under konti i beskeder? Og i denne er der så sat flueben i aktiv? Du vil også kunne se hvilke nummer og emails du vil kunne modtage beskeder på.





Redigeret af Potter - 31-Maj-2018 kl. 08:15
4x JL Audio Fathom F113v2 SUBWOOFER| LG OLED 83 | OPPO |UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 3x SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |
Til top
kim.t Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Juli-2004
Sted: Silkeborg
Status: Offline
Point: 3834
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kim.t Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Maj-2018 kl. 08:02
Man kan ikke se SMS'er. På min MacMini det er kun imessages der er synlig
Til top
Potter Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3285
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Potter Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Maj-2018 kl. 08:07
Oprindeligt skrevet af kim.t kim.t skrev:

Man kan ikke se SMS'er. På min MacMini det er kun imessages der er synlig
Hvis det er sat rigtig op får du både iMessage OG SMSSmile


Redigeret af Potter - 31-Maj-2018 kl. 08:09
4x JL Audio Fathom F113v2 SUBWOOFER| LG OLED 83 | OPPO |UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 3x SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |
Til top
Potter Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3285
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Potter Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Maj-2018 kl. 08:13
Kim.t prøv at gå ind på din iPhone i besked appen, videresendelse af sms, enheder antal?

Jeg har 7 enheder der, og får SMS på alleTongue
4x JL Audio Fathom F113v2 SUBWOOFER| LG OLED 83 | OPPO |UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 3x SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 6162636465 74>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu