recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Her er rygter om Apple tilladt
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Her er rygter om Apple tilladt

 Besvar Besvar Side  <1 6667686970 74>
Forfatter
Besked
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24623
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-August-2019 kl. 14:24
Oprindeligt skrevet af Bromberg5 Bromberg5 skrev:

Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af Bromberg5 Bromberg5 skrev:

Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Er der nogen, som har hørt rygter angående, om der skulle komme et nyt Apple TV, samtidigt med nye iPhones i næste måned?

Ingen rygter jeg stødt på - det ville også overraske mig hvis der kom et nyt:)
Det kunne jo være, at der kom et, som lige havde noget ekstra Når nu, at de kommer med deres egen streaming tjeneste. Jeg står nemlig, og skal have et nyt, og vil da helst have det nye, hvis der kom et.

Det tror jeg ikke sker. ATV 3, har endda Apple’s tv App. Dernæst har ATV 4k massere af medvind og tæt på ingen reel konkurrenter, så jeg tør godt sætte mine penge på der ikke kommer et arv i 2019 - jeg er tæt på at turde hvad angår 2020 også - meeeen;)

Så kan det da godt være, at jeg snart skal se på et. Tak for dine svar. Ved godt, at vi ikke kan være 100% sikre.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Sool Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 22-Oktober-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 123
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sool Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-August-2019 kl. 17:15
Ikke eksakt viden :), men trods alt 700 dage siden seneste release, som er over deres gennemsnit


Men de har bestemt ikke fulgt en "release" rutine på ATV som på deres andre produktet
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24623
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-August-2019 kl. 18:59
Oprindeligt skrevet af Sool Sool skrev:

Ikke eksakt viden :), men trods alt 700 dage siden seneste release, som er over deres gennemsnit


Men de har bestemt ikke fulgt en "release" rutine på ATV som på deres andre produktet
De 700 dage, er det så ikke den første uden 4K? Kan bare ikke huske det.

Edit. Fandt ud af, at min første med 4K er fra september 17. Så er snart 2 år..


Redigeret af Flemming Larsen - 17-August-2019 kl. 19:22
Mvh
Flemming Larsen
Til top
GeekyDayDreamer Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 23-April-2019
Status: Offline
Point: 10
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér GeekyDayDreamer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-August-2019 kl. 15:15
Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af Sool Sool skrev:

Ikke eksakt viden :), men trods alt 700 dage siden seneste release, som er over deres gennemsnit


Men de har bestemt ikke fulgt en "release" rutine på ATV som på deres andre produktet
De 700 dage, er det så ikke den første uden 4K? Kan bare ikke huske det.

Edit. Fandt ud af, at min første med 4K er fra september 17. Så er snart 2 år..
702 dage siden Apple TV 4K blev lanceret.
Før eller siden skal de lancere en ny generation, for den nuværende har hverken HDMI 2.1 eller AV1.
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24623
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-August-2019 kl. 15:43
Oprindeligt skrevet af GeekyDayDreamer GeekyDayDreamer skrev:

Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af Sool Sool skrev:

Ikke eksakt viden :), men trods alt 700 dage siden seneste release, som er over deres gennemsnit


Men de har bestemt ikke fulgt en "release" rutine på ATV som på deres andre produktet
De 700 dage, er det så ikke den første uden 4K? Kan bare ikke huske det.

Edit. Fandt ud af, at min første med 4K er fra september 17. Så er snart 2 år..
702 dage siden Apple TV 4K blev lanceret.
Før eller siden skal de lancere en ny generation, for den nuværende har hverken HDMI 2.1 eller AV1.
Ja, det må da snart være på tide, at få en ny. Men jeg tror, at jeg venter til efter næste event, så er jeg sikker.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
GeekyDayDreamer Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 23-April-2019
Status: Offline
Point: 10
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér GeekyDayDreamer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-August-2019 kl. 15:55
Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af GeekyDayDreamer GeekyDayDreamer skrev:

Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af Sool Sool skrev:

Ikke eksakt viden :), men trods alt 700 dage siden seneste release, som er over deres gennemsnit


Men de har bestemt ikke fulgt en "release" rutine på ATV som på deres andre produktet
De 700 dage, er det så ikke den første uden 4K? Kan bare ikke huske det.

Edit. Fandt ud af, at min første med 4K er fra september 17. Så er snart 2 år..
702 dage siden Apple TV 4K blev lanceret.
Før eller siden skal de lancere en ny generation, for den nuværende har hverken HDMI 2.1 eller AV1.
Ja, det må da snart være på tide, at få en ny. Men jeg tror, at jeg venter til efter næste event, så er jeg sikker.
Udover HDMI 2.1 og AV1 mangler den nuværende også Wi-Fi 6 (802.11ax) så der er god grund til at vente på en ny generation.
Til top
zemo Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 07-September-2006
Sted: Århus, Denmark
Status: Offline
Point: 491
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér zemo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Oktober-2019 kl. 20:25
Godaften alle

Ikke noget rygte:

MacOS Catalina er ude nu til alle jeres Macs
/zemo/
Til top
keldp Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 16-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 712
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér keldp Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Oktober-2019 kl. 08:15
Thumbs Up
Tv: LG 65" B1 Receiver: Marantz sr 7011
CD Afspiller : YAMAHA CDX-890
BLU-RAY : Panasonic DMR-UBC80    Højtalere
Front : Dali, Mentor 5
Center: Dali Suite C 0.8
Bag:Dali Suite Rear.
Sub: Dali S 12.
Til top
Potter Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3291
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Potter Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Oktober-2019 kl. 08:31
Nogle der har prøvet om 4K HDR - Dolby Vision - Dolby Atmos via den nye app Apple tv på maskiner fra før 2018 virker?

Jeg venter lidt endnu med at opdatere den gamle iMac 2017 og iMac Pro mest pga. af 32bit supporten er væk, f.eks. Abobe CS6 skulle det være slut med.
4x JL Audio Fathom F113v2 SUBWOOFER| LG OLED 83 | OPPO |UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 3x SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |
Til top
zemo Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 07-September-2006
Sted: Århus, Denmark
Status: Offline
Point: 491
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér zemo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Marts-2020 kl. 19:04
Så er der der nyt fra Apple: iOS 13.4 og iPadOS 13.4 (og sikkert andet også)
/zemo/
Til top
Bromberg5 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-November-2012
Sted: Høng
Status: Offline
Point: 3779
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juni-2020 kl. 08:11
hvad tænker i?

Når selv sonos har frigivet truehd til deres produkter er det ikke på tide at apple følger efter så?
Til top
Furry Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Maj-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1070
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Furry Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juni-2020 kl. 08:28
Oprindeligt skrevet af Bromberg5 Bromberg5 skrev:

hvad tænker i?

Når selv sonos har frigivet truehd til deres produkter er det ikke på tide at apple følger efter så?


Sonos fik helt vildt mange sure og vrede kunder på grund at det.

Men de har lige lavet en nu soundbar, så det givet mening, jeg kan bare ikke se hvad jeg skulle bruge surround til på min telefon ?

Fra fulde børn skal man høre sandheden
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 6667686970 74>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu