recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S: Eye TV Hybrid DVB-T/C tuner
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S: Eye TV Hybrid DVB-T/C tuner

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
DiscomanDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 10-Februar-2008
Sted: Skanderborg, DK
Status: Offline
Point: 1415
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DiscomanDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: S: Eye TV Hybrid DVB-T/C tuner
    Sendt: 28-August-2012 kl. 14:44


Ovenstående sælges.

Det fungere perfekt, der medfølger fjernbetjening, Antenne og selve USB stick.

Dette er kompatibelt med DVB-t/c mepg4 og det fungere super godt. Kan evt. kombineres med Eye TV softwaren.

Virker med både Mac og PC.

Pris ide 500 kroner pp. Men kom gerne med bud.


Redigeret af DiscomanDK - 28-August-2012 kl. 16:20
Til top
mindbjerg Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 14-August-2012
Status: Offline
Point: 94
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mindbjerg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-August-2012 kl. 15:51
100
Til top
DiscomanDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 10-Februar-2008
Sted: Skanderborg, DK
Status: Offline
Point: 1415
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DiscomanDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-August-2012 kl. 15:51
Jeg siger tak for buddet, det er naturligvis for lidt.
Til top
mindbjerg Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 14-August-2012
Status: Offline
Point: 94
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mindbjerg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-August-2012 kl. 16:05
120?
Til top
DiscomanDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 10-Februar-2008
Sted: Skanderborg, DK
Status: Offline
Point: 1415
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DiscomanDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-August-2012 kl. 16:17
Nej det er for lidt. 
Til top
kim.t Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Juli-2004
Sted: Silkeborg
Status: Offline
Point: 3834
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kim.t Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-August-2012 kl. 16:19
Billedet er af den gamle model, og den har så vidt jeg ved ikke DVB-C
Til top
DiscomanDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 10-Februar-2008
Sted: Skanderborg, DK
Status: Offline
Point: 1415
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DiscomanDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-August-2012 kl. 16:20
Oprindeligt skrevet af kim.t kim.t skrev:

Billedet er af den gamle model, og den har så vidt jeg ved ikke DVB-C


Tak for det.

Så har jeg sat det korrekte billede ind.
Til top
villads og vega Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 15-December-2008
Sted: Denmark. Kbh.
Status: Offline
Point: 412
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér villads og vega Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-August-2012 kl. 16:48
150 kr. Er softwaren med ?
Til top
Thomas H Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 01-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 343
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thomas H Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-August-2012 kl. 17:53
Oprindeligt skrevet af kim.t kim.t skrev:

Billedet er af den gamle model, og den har så vidt jeg ved ikke DVB-C

Jeg vil mene at min er magen til, så hvis den ikke har DVB-C skal jeg da lige have fortalt den det, for den fungerer da upåklageligt med et DVB-C MPEG 4 signal.. :) Hvad skulle navnet "Eyetv Hybrid" ellers indikere?

Jeg er i øvrigt overbevist om, at EyeTV 3 fulgte med i pakken.

Og så har jeg svært ved at forstå hvorfor folk altid skal fremstå som idioter og skambyde, byd dog en realistisk pris som gavner både sælger og køber! Alt andet er til at få det dårligt over.


Redigeret af Thomas H - 28-August-2012 kl. 17:56
Med Venlig Hilsen
Thomas H.
LG 55LB650V - Samsung BD-F6500 - Marantz NR1608 - Dali Concept serie
Til top
DiscomanDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 10-Februar-2008
Sted: Skanderborg, DK
Status: Offline
Point: 1415
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DiscomanDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-August-2012 kl. 17:56
Oprindeligt skrevet af villads og vega villads og vega skrev:

150 kr. Er softwaren med ?

Cden er med, hvor softwaren Eye TV3 er på. Jeg har ikke kunne finde den key der fulgte med men ved at sådanne ting jo kan findes.

150 er et skambud. Jeg gav 1099,- for produktet og det koster omkring 4-500 kroner alle andre steder brugt.

Til alle: Jeg er ikke idiot og vil selvfølgelig ikke sælge det til 100 eller 200 kroner. Det kan i ligeså godt glemme. 
Til top
gensplejs Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 08-Maj-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 557
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér gensplejs Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-August-2012 kl. 19:04
Hvorfor blive sur over bud? Hvis du har besluttet dig for en mindste pris så skriv det dog i stedet for at svine folk til når de byder.

Desuden så betyder en tilsvarende vare på DBA for 450kr ikkke at lavere bud er skambud. Jeg har tidligere set samme tunner gå for 280kr på QXL.

Redigeret af gensplejs - 28-August-2012 kl. 19:04
Til top
akafester Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 20-Oktober-2011
Sted: Farum
Status: Offline
Point: 29
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér akafester Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-August-2012 kl. 16:32
Byder 300,- pp
TX-P55VT60 - 2xPS3 - PS4 - Onkyo TX-NR 515 - Synology DS415+ - AppleTV 4 - iPhone 6S
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu