recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - V: Ny ombyttet iPhone 4
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

V: Ny ombyttet iPhone 4

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Hightower78 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 13-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 109
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hightower78 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: V: Ny ombyttet iPhone 4
    Sendt: 29-August-2012 kl. 12:30
Hej alle,

Har lige fået besked fra Telenor at min iPhone 4 32 GB bliver ombyttet til en ny, som jeg modtager om en uge ca.

Vil derfor høre hvor meget sådan en vil kunne indbringe hvis jeg ønsker at skifte telefon.

Går ud fra at den leveres med ny 2 års garanti, men ved det faktisk ikke. Men det er en ny har de skrevet.

Bor i Aalborg, så afhentning der er nok nemmest :-)

Realistiske bud modtages gerne, men jeg forbeholder mig retten til ikke at sælge.
Til top
sani Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 22-April-2007
Status: Offline
Point: 1023
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sani Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-August-2012 kl. 13:57
5 kommer snart så du skal prøver at sælger den hurtig, da der snart kommer mange til salg  på marked og der er nok en del  der vil gerne skifte til den ny model 
så fart på...


Redigeret af sani - 29-August-2012 kl. 13:58
Anthem,Lexicon,MK 150, Velodyne DD, Vienna Acustic BBG,Densen,Sonos,Apple dimser,osv
Til top
explodedk Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 16-September-2006
Sted: København
Status: Offline
Point: 151
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér explodedk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-August-2012 kl. 19:20
sidder selv med reparationer, og der er ikke ny garanti på. din garanti overføres til den nye enhed, så er den 1 år og 4 måneder gammel, er der 8 måneder tilbage på den nye. 32gb kan erhverves uden abonnement for ~5500, så vurderingen vil jeg mene skal være ud fra hvor meget garanti der tilbage. alt over 6 måneder burde kunne indbringe dig 2500+ med kvittering. 

men som Sani, skriver - skal du nok være ude snart inden der, formentlig kommer en ny... så falder den meget i værdi
Til top
Hightower78 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 13-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 109
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hightower78 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-August-2012 kl. 19:24
Tak for svarene. Så må det være bud fra 2500. Og som sagt forbeholder jeg mig retten til ikke at sælge. Men hvis der er interesserede skal jeg nok tage stilling til det. Den er lidt over et år, så der er mindst 6 mdr. tilbage i garanti. Har kvittering på den. Er købt gennem min kones arbejde i hendes personaleordning.
Til top
ekelund Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 22-August-2006
Sted: Aalborg Denmark
Status: Offline
Point: 1400
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ekelund Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-August-2012 kl. 19:36
Jamen vil godt starte med et bud på 2500
Kef R500,R200C, Q100, SVS SB-2000, Onkyo TX-NR818,Hegel Röst , Sony 65XE90, Xbox One X. ,Apple TV4K
Til top
khougaard Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 16-Februar-2008
Status: Offline
Point: 45
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér khougaard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-August-2012 kl. 23:50
Jeg faktisk været ude for helt det samme med min iPhone i Telenor, men de giver helt ny garanti på den, da den jo er ny igen og de lader ikke bare den "gamle" garanti følge en ny Tlf.
Til top
superkdx Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1069
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér superkdx Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-August-2012 kl. 23:56
Der er ny garanti på ja - Er næsten lige stoppet som BC i Telenor
Philips 52" 9703H/10
Philips 42" 5604H/12
Philips HTS 9540/12
Philips SRU8015
2 x AppleTv 3
iphone 5 16 GB
MacBook Pro 13"
Apple Time Capsule 2TB
2 x Airport Express
Til top
brfcjon Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 03-Oktober-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 217
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér brfcjon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-August-2012 kl. 00:22
Nå, ja og så er købeloven vist nok ret klar... =) 2 års ny reklamationsret.

Hrld og lykke med salget=)
Til top
msl Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 12-Oktober-2011
Status: Offline
Point: 70
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér msl Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-August-2012 kl. 09:17
Oprindeligt skrevet af explodedk explodedk skrev:

sidder selv med reparationer, og der er ikke ny garanti på

Så skulle du nok søge dig et nyt arbejde eller sætte dig ind i lovgivningen hvis det er den viden du videregiver til jeres kunder.
Til top
Newliving Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 01-December-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 84
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Newliving Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-August-2012 kl. 09:58
Oprindeligt skrevet af explodedk explodedk skrev:

sidder selv med reparationer, og der er ikke ny garanti på. din garanti overføres til den nye enhed, så er den 1 år og 4 måneder gammel, er der 8 måneder tilbage på den nye. 32gb kan erhverves uden abonnement for ~5500, så vurderingen vil jeg mene skal være ud fra hvor meget garanti der tilbage. alt over 6 måneder burde kunne indbringe dig 2500+ med kvittering. 

men som Sani, skriver - skal du nok være ude snart inden der, formentlig kommer en ny... så falder den meget i værdi

Sikke noget sludder!

Nyt IMEI nummer = ny 2 års garanti. Ingen undtagelser. 
LG 55LF630V // Panasonic MP-BD77 // Denon AVR 2309 // DALI Concept 6 // DALI Concept 2 // DALI Concept Center
Til top
TiXe Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 21-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 270
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér TiXe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-August-2012 kl. 10:07
Explodedk --
Apple Reparere IKKE deres telefoner , de ombytter til nye Refurbished , så derfor for man nyt imei og ny 2 års garanti , uanset om telefonen er 2 dage eller 1år og 11 måneder gammel

Til top
niepe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 22-Januar-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1120
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér niepe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-August-2012 kl. 10:32
Oprindeligt skrevet af msl msl skrev:

Oprindeligt skrevet af explodedk explodedk skrev:

sidder selv med reparationer, og der er ikke ny garanti på

Så skulle du nok søge dig et nyt arbejde eller sætte dig ind i lovgivningen hvis det er den viden du videregiver til jeres kunder.
 
Hvis telefonen bliver repareret, betyder det ikke at der er ny garanti på hele telefonen. Kun på selve reperationen.
 
bliver telefonen erstattet af en ny er det en anden sag Wink
 
/Per
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu